EMC החלה בהטמעת מערכות איחסון והתאוששות מאסון ב-888; ההיקף הכספי: 2.4 מיליון שקלים

מערכת האיחסון המוטמעת היא CLARiiON, הכוללת יכולות של מיכון איחסון בשכבות, FAST, ושל FAST CACHE ● טכנולוגיות אלה מבטיחות בכל רגע נתון את רמת השירות הנדרשת לכל יישום בהיבט הביצועי ● מערכות ההתאוששות מאסון שמוטמעות במסגרת הפרויקט הן מוצרי RecoverPoint, המספקים צילומי מצב רבים ויכולת חזרה לכל נקודה בזמן במקרה של כשל לוגי או פיזי

אנשי EMC ישראל החלו בפרויקט להחלפת מערכות האיחסון המרכזיות ולהטמעת פתרון התאוששות מאסון בחברת ההימורים המקוונים 888. הפרויקט החל לפני כחודש וצפוי להסתיים בעוד כחודשיים. היקפו הכספי נאמד ב-2.4 מיליון שקלים.

המניע לפרויקט הוא הצורך של חברת ההימורים המקוונים לתמוך במספר ההולך וגדל של לקוחות, הרצון ברמות זמינות וביצועים גבוהות יותר וכן בהתממשקות לסביבת VMware.

מערכת האיחסון המוטמעת היא CLARiiON, הכוללת יכולות של מיכון איחסון בשכבות, FAST (ר"ת Fully Automated Storage Tiering), ושל FAST CACHE. טכנולוגיות אלה מבטיחות בכל רגע נתון את רמת השירות הנדרשת לכל יישום בהיבט הביצועים. כמו כן, המערכת מאפשרת לשלב במכונה אחת דיסקים מסוגים שונים, למכן את הניהול שלהם ולייעל את האיחסון, תוך שימוש בשטח זיכרון קטן יותר וניצול מופחת של הספק וקירור.

מערכות ההתאוששות מאסון שמוטמעות במסגרת הפרויקט הן מוצרי RecoverPoint, המספקים צילומי מצב רבים ויכולת חזרה לכל נקודה בזמן במקרה של כשל לוגי או פיזי. בנוסף, מוטמעת במסגרתו מערכת VTL (ר"ת Virtual Tape Library – ספריית קלטות וירטואלית) של דטה דומיין (Data Domain), שאותה רכשה EMC.

לדברי זיו אורן, מנמ"ר 888, "הגידול בנפחי האיחסון ורמות הביצועים הנדרשות ממערך האיחסון שלנו דרשו פתרון טכנולוגי הולם, לצד יכולות מוכחות של התקנה ואינטגרציה. המערכות שמוטמעות עונות לצרכים הטכנולוגיים שלנו". הוא הוסיף, כי "מעבר לשימוש שנעשה בטכנולוגיית ה-SSD, מערך האיחסון החדש משיג חסכון משמעותי בהוצאות התפעוליות השוטפות ובעלות הגדילה העתידית".

שאול וגן, מנהל מכירות ב-EMC ישראל, אמר, כי "הפרויקט ב-888, שרוב הפעילות העסקית שלה מבוססת על שירותים דרך האינטרנט, מייצג היטב את אתגרי מיחשוב הענן הפרטי והצורך בהפחתת העלויות. בפרויקט נדרשה טכנולוגיה המאפשרת להתמודד עם הגמישות הנדרשת בסביבות וירטואליות, הקצאה של משאבים, כגון: נפחי איחסון ושרתים וירטואליים, גידול בנפח ובביצועים, לצד הרצון לספק פתרון יעיל מבחינת עלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים