ארצות הברית: הממשל יגדיל את הוצאות המו"פ שלו על אבטחת מידע מקוונת

הבית הלבן מתכוון להקצות ב-2012 סך של 66.1 מיליארד דולרים למו"פ - נתון המהווה גידול של 11.6% ● תקציב המו"פ לאבטחת מידע קיברנטית יעמוד ב-2012 על 548 מיליוני דולרים - גידול של 35% לעומת השנה

הבית הלבן מתכוון להגדיל את תקציבי המחקר והפיתוח שלו על תחום אבטחת מידע מקוונת. זאת, במטרה לשפר את אבטחת המידע, להגדיל את המניעה בתחום הפגיעה האפשרית מצד משתמשים פנימיים ולשפר את ההגנה על מתקני תשתיות קריטיות לאומיות.

על פי העיתונות הטכנולוגית בארצות הברית, בפירוט התקציב, שהוצג השבוע, פקידי הממשל לא הזכירו את המילים "ויקיליקס (Wikileaks)" ו-"סטוקסנט (Stuxnet)", ואלה עמדו בחלל האוויר, כמו גם בפירוט המספרים והנתונים שיושקעו בתחום.

פיליפ קויל, מנהל משותף לאבטחה לאומית, אמר במסיבת עיתונאים, כי הממשל מתכוון לבצע "הגדלה סבירה" בתקציב המו"פ של אבטחת המידע המקוונת. לדבריו, זה יעמוד ב-2012 על 548 מיליוני דולרים ב-2012 – עליה של 35% לעומת השנה.

התקציב האמור יוצא לצד השקעות בתחום שנערכות בגופי ממשל אחרים: המשרד להגנת המולדת הקים צוותים לבחינת מצב האבטחה במערכי מיחשוב של תשתיות לאומיות; פרויקטי מו"פ בתחום מבוצעים גם על ידי ארגוני מדע לאומיים; ומחקרים שונים נעשים על ידי ארגונים פדרליים שונים. בנוסף, המחקר בתחום אבטחת המידע נעשה יחד עם מחקרים בנושאים נוספים, דוגמת רובוטיקה, שינויי מזג אוויר, טכנולוגיה והנדסה.

סך תקציבי המו"פ המתוכננים יעמוד ב-2012 על 66.1 מיליארד דולרים – נתון המהווה גידול של 11.6%. הגידול האמור צפוי למתקפת נגד חריפה מצד הרפובליקנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים