פרסום ראשון: מערכות המיחשוב בשירות הלקוחות של אורנג' נפלו; התקלה תוקנה כעבור שעתיים

התקלה החלה בסביבות השעה 13:00 בצהריים, ונפתרה רק לאחר השעה 15:00 ● משיחות עם מוקדנים של חברת הסלולר עולה, כי מערכות המיחשוב במרכזי השירות בירושלים, רחובות ובאר שבע קרסו וכך קרה ככל הנראה גם במוקדים נוספים ברחבי הארץ ● מפרטנר נמסר בתגובה: "מדובר היה בתקלה מיחשובית באחת המערכות בכמה מוקדים בארץ. התקלה תוקנה וכל המוקדים פועלים כסדרם בשעה זו"

*** הידיעה עודכנה ביום ד', 16:42 ***

מערכות המיחשוב בשירות הלקוחות של אורנג' נפלו במרכזי השירות של החברה באתרים רבים בארץ – כך נודע לאנשים ומחשבים. ככל הנראה, התקלה החלה בסביבות השעה 13:00 בצהריים, ונפתרה רק לאחר השעה 15:00. מבדיקת אנשים ומחשבים עולה, כי בשעה זו נציגי השירות של החברה חזרו לעבודה שוטפת עם מערכת שירות הלקוחות של החברה. מפרטנר נמסר, כי "מדובר היה בתקלה מיחשובית באחת המערכות בכמה מוקדים בארץ. התקלה תוקנה וכל המוקדים פועלים כסדרם בשעה זו".

בשיחה לשירות הלקוחות שהתבצעה בשעות הצהריים, ענתה נציגת השירות ואמרה, כי היא יכולה רק לתת תשובות על דברים שהיא יודעת בעל פה, מפני שמערכת המיחשוב קרסה. היא הציעה להתקשר למחרת בבוקר, כי עד כמה שידוע לה המערכת תשוב לפעולה במהלך הערב או הלילה. לשאלה האם המערכת קרסה בכל הארץ ענתה המוקדנית, כי היא לא יודעת פרטים מדויקים, רק שהמערכת במרכז השירות שממנו היא מדברת – ירושלים – קרסה, אבל ידוע לה כי המערכת קרסה במקומות נוספים.

בשיחה נוספת לשירות הלקוחות, ענה נציג מהמרכז העסקי ברחובות – שאמר, כי גם אצלם קרסה מערכת המיחשוב של שירות הלקוחות, ועד כמה שידוע לו – המערכת קרסה בכל הארץ.

מפרטנר נמסר בתחילה בתגובה, כי "מדובר בקושי נקודתי מיחשובי, אשר נפתר", אולם כדקה לאחר תגובה זו של החברה, נענתה שיחה למוקד השירות על ידי נציג במרכז השירות של באר שבע, שאמר, כי יש תקלה גורפת בכל הארץ, ולמרות שבתחילה דווח למוקדנים כי התקלה תיפתר תוך שעה-שעתיים, הם קיבלו הודעה שהתקלה תיפתר רק למחרת בבוקר. בפרטנר הסבירו, כי הסיבה לכך היא משך הזמן שנדרש להעלאה מחדש של מערכות המיחשוב בפריסה ארצית לאחר הטיפול בתקלה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ה.

    יותר מידי בעיות עם חברות הסלולר יותר מידי בעיות עם אורנג' תעריפי שיא-רווחי ענק-שירות ותשתית על הפנים

אירועים קרובים