יאהו! תשיק מגזין מקוון לטאבלטים ולטלפונים חכמים

המגזין יציג תכנים שנמצאים בספרייה של יאהו! וכן כאלה שיוצעו על ידי מפרסמים ומפיצים ● הגולש יקבל חדשות ותכנים נוספים בהתאמה אישית, אולם גם יוכל לשמור על מסגרת אלגנטית, ברורה ונקייה, ללא עומס מוגזם של תכנים ובשטח קטין יחסית ● בתחילה יוצע המגזין למחשבי לוח, ומשתמשי הטלפונים החכמים יוכלו לקרוא בו רק החל מהמחצית השנייה של השנה

יאהו! (!Yahoo) מתכוונת להשיק בקרוב מגזין מקוון חדש, שיוצע בתחילה למחשבי לוח, ולאחר מכן גם לטלפונים חכמים. המגזין אמור להציג באופן רציף תכנים שנמצאים בספריית התכנים הקיימת של יאהו! וכן כאלה שיוצעו על ידי מפרסמים ומפיצים שונים. הגולש יוכל לקבל במסגרתו חדשות ותכנים נוספים בהתאמה אישית אולם גם לשמור על מסגרת אלגנטית, ברורה ונקייה, ללא עומס מוגזם של תכנים ובשטח קטין יחסית.

המגזין, שנקרא !Livestand from Yahoo, עתיד ללמוד את הרגלי הקריאה של המשתמש, ועם הזמן להציע לו חדשות שממוקדות יותר ויותר במה שבאמת מעניין אותו. בתחילה תציע בו יאהו! בעיקר תכנים שלה, מערוצי הספורט, החדשות, הכלכלה, פליקר (Flickr) ו-!omg, ומאוחר יותר בכוונת החברה לשלב במגזין תכנים של מפיצים ומפרסמים חיצוניים.

ה-Livestand יוצג בתחילה כיישומים למשתמשי iPad ולטאבלטים מבוססי אנדרואיד (Android) בלבד, אך במחצית השנייה של השנה תציע יאהו! יישומים דומים גם למגוון טלפונים חכמים. בנוסף, החברה שוקלת להציע את השירות, לקראת סוף 2011, כיישום שפועל במסגרת דפדפן בלבד.

"ניתן להגדיר את אימוץ מחשבי הלוח והטלפונים החכמים כפיצוץ. הצרכנים לא יכולים למצוא את הפרסומים שהם רוכשים בדוכני מכירת העיתונים, ומצד שני – מפיצים ומפרסמים לא מצליחים להגיע אל הציבור שאותו הם רוצים לשרת", אמר בלייק אירווינג, סגן נשיא ביצועי ומנהל מוצר בכיר ביאהו! לדבריו, "כחברה המובילה בתחום המדיה הדיגיטלית, אנחנו נמצאים בעמדה שמאפשרת לנו לספק את כל הצרכים הללו. Livestand הוא סביבה שמספקת חוויה דינמית ואישית לצרכנים וצינור לתוכן פעיל וטרי עבור המפיצים והמפרסמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים