בעלי המניות של אפל דחו את הדרישה להציג תוכנית להחלפת סטיב ג'ובס

ההחלטה נתקבלה באסיפה השנתית של בעלי המניות של אפל ● כמו כן, הם דחו את הדרישה לנקוב בשמם של מחליפים פוטנציאליים למקרה של החמרה במצבו הרפואי של ג'ובס ● טים קוק, מנהל התפעול הראשי של אפל, משמש כיום כמנכ"ל זמני של החברה, לאחר שג'ובס הודיע על יציאתו לחופשת מחלה נוספת

בעלי המניות של אפל (Apple) הצביעו אתמול (ד') נגד הדרישה מהחברה לאמץ מדיניות רשמית להחלפת סטיב ג'ובס ולנקוב בשמם של מחליפים פוטנציאליים, למקרה שהמנכ"ל הנערץ לא יוכל לשוב לעבודה סדירה. ההצבעה נערכה במסגרת האסיפה השנתית של בעלי המניות של החברה.

כיום משמש טים קוק, מנהל התפעול הראשי של אפל, כמנכ"ל זמני של החברה, לאחר שב-17 בינואר הודיע ג'ובס, כי הוא יוצא לחופשת מחלה נוספת, שלישית במספר בשנים האחרונות. ההערכה היא, כי ג'ובס נטל את החופשה עקב התפרצות מחודשת של מחלת הסרטן, לאחר שב-2003 הוא לקה בסרטן הלבלב וב-2008 הושתל בגופו כבד.

ג'ובס ממשיך לשאת במשרת המנכ"ל הקבוע ואמור להיות מעורב בהחלטות אסטרטגיות של אפל. "יש לי אמון רב בטים ובשאר חברי ההנהלה שעושים עבודה נפלאה ומוציאים לפועל את התוכניות שהתווינו ל-2011", אמר. "אני אוהב מאוד את אפל ומקווה לשוב בהקדם האפשרי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים