גוגל השיקה חנות לספרים אלקטרוניים בתוך אנדרואיד מרקט

משתמשי אנדרואיד יכולים לקרוא, לקנות ולהוריד כותרים מהחנות ישירות לסלולר ● ניתן לחפש בה על פי סוג הספר או ספר מסוים ● אתרים שונים דיווחו שייתכן שהחנות תציע בקרוב גם שירותי מוזיקה וסרטים

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

משתמשי אנדרואיד (Android) יכולים מעתה להוריד ספרים אלקטרוניים בחנות אנדרואיד מרקט (Android Market) של גוגל (Google). על פי דיווחים באתרים רבים, ייתכן שבעתיד תציע החנות גם מוזיקה וסרטים.

חנות הספרים של גוגל בתוך אנדרואיד מרקט מציעה מגוון רחב של כותרים שאפשר לקרוא, לקנות ולהוריד. ניתן לחפש בחנות כותרים בקטגוריות שונות, כמו: ביוגרפיות, ספרי מתח ומדע בדיוני, או לחפש כותר מסוים. בחירה של אחד הכותרים מאפשרת צפייה בספר או הורדה שלו למכשיר אנדרואידי וקריאה מאוחר יותר באמצעות יישום Google Books app.

כאמור, החזית הבאה שאליה תיכנס גוגל עשויה להיות מוזיקה וסרטים. לפי האתרים שדיווחו על כך, הרמז הוא שגלישה לכתובות http://market.android.com/movies/ ו-http://market.android.com/music/ אינה מובילה לעמוד עם הודעת השגיאה "Page not found" – מה שמתרחש בדרך כלל – אלא מובילה בחזרה לדף הבית של אנדרואיד מרקט, ובכך מרמזת שהכתובות האלה יהיו זמינות בקרוב. דיווחים נוספים ברשת ציינו, כי גוגל נמצאת לפני השקת שירותי מוזיקה מקוונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים