חטיבת אורקל באדוונטק הטמיעה מערכת ERP במירס; ההיקף: שני מיליון שקלים

הפרויקט, שנמשך פחות מארבעה חודשים, כלל יישום של מודולי הכספים, הרכש וה-HR הבסיסי, תוך פיתוח ממשקים ויכולת תהליכית ייחודיות למירס ● במסגרת הפרויקט שונו תהליכי עבודה ארגוניים בחברה והוסבו נתונים ממערכות המקור של מוטורולה

חטיבת אורקל (Oracle) באדוונטק העלתה לאוויר את מערכת ה-ERP מבית אורקל בחברת מירס. הפרויקט נמשך פחות מארבעה חודשים והיקפו נאמד בשני מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט יושמו מודולי הכספים, הרכש וה-HR הבסיסי, תוך פיתוח ממשקים ויכולת תהליכית ייחודיות למירס. הוא כלל בנוסף שינוי תהליכי עבודה ארגוניים בחברה והסבת נתונים ממערכות המקור של מוטורולה. הפרויקט לווה על ידי היועצים זאביק פסקין וטל שלומוביץ מחברת טוליפ.

אבי פתיר, סמנכ"ל טכנולוגיות במירס, אמר, כי "הצלחת הפרויקט נעוצה במחויבות הארגונית של מירס, בקבלת החלטות מהירה מצד ההנהלה ובהירתמות העובדים השותפים לפרויקט. כל אלה אפשרו עמידה בלוחות הזמנים הקצרים שהוצבו לו".

הוד שובי, מנהל הפרויקט מטעם אדוונטק, אמר, כי "האתגרים העיקריים בפרויקט היו: יישום בלוחות זמנים קצרים במיוחד, הטמעה בקרב כמות משתמשים גדולה והתמודדות עם אילוצים בתחום התשתיות, והכול תוך הקפדה על יישום בהתאם למתודולוגיה המוכחת של אדוונטק והכוונת הלקוח לפתרונות מבוססי מערכת ככל הניתן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים