חמש שנים לטוויטר: מיליארד הודעות מדי שבוע

הרשת החברתית הפופולרית חוגגת יום הולדת חמישי, כאשר שיעור המשתמשים בה הולך וגואה ● בממוצע, נפתחים מדי יום 460 אלף חשבונות בטוויטר, כאשר ב-12 במרס בלבד נפתחו לא פחות מ-572 אלף חשבונות חדשים ● בחודש שעבר שלחו משתמשי השירות 140 מיליון הודעות חדשות ליום בממוצע לעומת 50 מיליון "בלבד" ביום אשתקד ● מהאתר נמסר, כי "כיום, על פי כל המדדים, צומח טוויטר בקצב שובר שיאים"

רגע עם טוויטר

במלאות חמש שנים לטוויטר (Twitter) הודיע שלשום (ב') ג'ק דורסי, ממייסדי החברה, כי מדי שבוע מופצות באמצעות השירות קרוב למיליארד הודעות. בשבועות הקרובים מתכוון דורסי לפרסם נתונים מעניינים נוספים אודות השירות וההיסטוריה שלו. "נברתי בתרשימים שלי, בהודעות הדואר האלקטרוני ובמזכרים שכתבתי במהלך התקופה. בשבועיים הקרובים אפרסם כאן ממצאים מעניינים", כתב דורסי בהודעה שפרסם בטוויטר.

על פי נתוני החברה, ההודעה המיליארד במספר פורסמה רק במלאות לחברה שלוש שנים, חודשיים ויום אחד. הציוץ הראשון שפרסם דורסי, ב- 21 במרס 2006, הייתה "Inviting coworkers" (העובדים מוזמנים להצטרף).

כפי שידוע כיום, לא רק עובדי החברה הצטרפו: ב-12 במרס 2011 בלבד נפתחו בטוויטר לא פחות מ-572 אלף חשבונות חדשים – כך עולה מהודעה שפרסמה בבלוג קרולין פנר ממחלקת יחסי הציבור של הרשת החברתית. בממוצע, נפתחים מדי יום 460 אלף חשבונות חדשים בשירות, ובשנה האחרונה נרשם גידול של 182% במספרם של המשתמשים בו באמצעות מכשירים ניידים.

מנתונים שפרסמה טוויטר עולה, כי בחודש שעבר שלחו משתמשי השירות 140 מיליון הודעות חדשות ליום בממוצע. פנר ציינה, כי לשם השוואה, אשתקד נשלחו 50 מיליון הודעות ביום בממוצע.

בעקבות אסונות טבע דוגמת רעידת האדמה והצונאמי ביפן או מוות של דמויות מפורסמות, או בתקופות של חגים וחופשות, גואה היקף השימוש באתר. כך, למשל, לאחר מותו של מייקל ג'קסון, ב-25 ביוני 2009, נשלחו בטוויטר 456 הודעות מדי שנייה – שיא חדש בזמנו. לפי פנר, השיא הנוכחי עומד על 6,939 הודעות לשנייה, והוא נקבע ארבע שניות לאחר חצות הלילה ביפן, בערב השנה החדשה. "כיום, על פי כל המדדים, צומח טוויטר בקצב שובר שיאים", כתבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים