ארצות הברית: לקוחות בנקים הוזהרו מפני זליגת פרטים – בעקבות פריצה למערכות של חברת שיווק

הלקוחות של סיטי בנק, ג'יי.פי. מורגן צ'ייס ורשת המרכולים Kroger הוזהרו מפני האפשרות ששמותיהם וכתובות הדואר האלקטרוני שלהם נפלו לידיים לא נכונות, בעקבות פריצה למערכות המחשב של ענקית השיווק בדואר אלקטרוני Epsilon ● הפריצה נתגלתה לפני ימים אחדים ומידת חומרתה לא ידועה עדיין

הלקוחות של סיטי בנק (Citibank) וג'יי.פי. מורגן צ'ייס (JP Morgan Chase), וכן הלקוחות של רשת המרכולים Kroger, הוזהרו מפני האפשרות ששמותיהם וכתובות הדואר האלקטרוני שלהם נפלו לידיים לא נכונות, בעקבות פריצה למערכות המחשב של ענקית השיווק בדואר אלקטרוני Epsilon. על לקוחותיה של Epsilon נמנות, בין היתר, ויזה (Visa), מריוט אינטרנשיונל (Mariott International) ו-Kraft.

בהודעה שפרסמה שלשום (ו') כתבה Epsilon, כי "ב-30 במרס נתגלתה תקרית שבמסגרתה נחשפו גורמים לא מורשים שחדרו למערכות הדואר האלקטרוני של Epsilon לנתונים של חלק מהלקוחות. המידע שזלג כלל אך ורק כתובות דואר אלקטרוני ו/או שמות של לקוחות".

דוברת Epsilon מסרה, כי החברה משתפת פעולה עם הרשויות בחקירת הפרשה. הפריצה נתגלתה ביום ד' ומידת חומרתה לא ידועה עדיין.
ביום ו' סירבו הדוברים של צ'ייס ו-Epsilon לפרט מעבר למה שפורסם. לעומת זאת, במכתב שהופץ ללקוחות ציינה חברת Kroger, כי נגנבו שמות הלקוחות וכתובות הדואר האלקטרוני שלהם. "כתוצאה מכך, ייתכן שתקבלו דואר זבל", ציינה החברה. "אנחנו מתנצלים על אי הנוחות".

בשנת 2009 הפיצה חברת Epsilon כ-6.5 מיליון הודעות שיווקיות. בין השאר, מנהלת החברה מועדוני לקוחות עבור חברות אשראי, והמידע השמור בשרתיה נחשב לאטרקטיבי במיוחד לנוכלים שמנסים לגנוב מחשבונות בנק, גם באמצעות תרמיות פישינג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים