טקסס אינסטרומנטס רכשה את National Semiconductor תמורת 6.5 מיליארד דולרים

יצרנית השבבים מסרה, כי בכוונתה לשלב את 30 אלף המוצרים האנלוגיים שהיא מציעה ואת יכולות הייצור המתקדמות שלה במוצרים של National Semiconductor ● זו מביאה עמה, מצידה, 12 אלף מוצרים אנלוגיים ● העסקה צפויה להיסגר בתוך שישה עד תשעה חודשים

טקסס אינסטרומנטס (TI – Texas Instruments) הודיעה אתמול (ב'), כי הגיעה להסכם על רכישת National Semiconductor, יצרנית של מוליכים למחצה, תמורת 6.5 מיליארד דולרים במזומן.

יצרנית השבבים מסרה, כי בכוונתה לשלב את 30 אלף המוצרים האנלוגיים שהיא מציעה ואת יכולות הייצור המתקדמות שלה במוצרים של National Semiconductor, שמתמחה במעגלים משולבים אנלוגיים. זו מביאה עמה, מצידה, 12 אלף מוצרים אנלוגיים.

לאחר שתושלם העסקה תהפוך National Semiconductor לחלק מהחטיבה האנלוגית של TI. מכירות המוצרים האנלוגיים אחראיות לכ- 50 אחוזים מהכנסותיה של TI – מסרו שתי החברות בהודעה משותפת. מוצרים אנלוגיים משמשים להמרה של נתונים אנלוגיים לאותות דיגיטליים בטלפונים חכמים, מחשבים אישיים ומכשירים נוספים.

"הרכישה תחזק אותנו ותתרום לצמיחה", אמר ריץ' טמפלטון, יושב ראש, נשיא ומנכ"ל טקסס אינסטרומנטס. העסקה אמורה להיסגר בתוך שישה עד תשעה חודשים, בכפוף להסכמה על תנאי הסגירה המקובלים.

בעקבות הרכישה, תיהנה TI מדריסת רגל איתנה עוד יותר בשוק שבו היא נחשבת כבר למובילה – אמר נתן ברוקווד, אנליסט ראשי בחברת Insight64. לדבריו, הרכישה תפתח הזדמנויות חדשות לצמיחה ותרחיב את הנוכחות של מוצרי National Semiconductor בשוק. "מדובר בשני שמות ידועים שפועלים בשוק של המוליכים למחצה משחר ימיה של התעשייה", שנולדה לפני עשרות שנים – ציין ברוקווד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים