ידידיה הוניג, מנמ"ר כי"ל דשנים, פורש מתפקידו

הוניג הועסק בקונצרן כי"ל ב-30 השנים האחרונות בתפקידים שונים, ממנתח מערכות צעיר ועד לתפקידו האחרון ● הפרויקט המרכזי שהוביל הוא הטמעת סאפ במפעלי ים המלח ● ההערכות הן, כי מחליפו של הוניג יבוא מהקונצרן עצמו ● בנוסף, ליאור ויין פרש באחרונה מתפקידו כמנהל חטיבת המכירות במלם שכר

ידידיה הוניג, אחד המנמ"רים הוותיקים בענף, פורש מתפקידו כמנמ"ר כי"ל דשנים, השייך לקונצרן כי"ל, לאחר 30 שנים. הוא החל את עבודתו בקונצרן כמנתח מערכות צעיר, ועם השנים התקדם בסולם הדרגות.

הפרויקט המרכזי שהוניג הוביל, והפך לסיפור הצלחה בינלאומי, הוא הטמעת סאפ (SAP) במפעלי ים המלח. הפרויקט החל ב-1998, ומפעלי ים המלח נחשבו אז לחלוצים בתחום זה.

תפקיד מנמ"ר כי"ל דשנים הוא אחד היותר נחשקים בענף, ומנמ"רים רבים מתעניינים באפשרות להחליף את הוניג. על פי ההערכות, המחליף יבוא מכי"ל עצמה. השם החם ביותר שהוזכר הוא זה של מירי מישור, מנמ"ר תרכובות ברום מקבוצת כי"ל. מישור אמרה לאנשים ומחשבים, כי "הנושא עדיין לא סגור. כשיהיה משהו – נעדכן".

תפקיד נוסף שהתפנה לא מכבר הוא מנהל חטיבת המכירות במלם שכר מקבוצת מלם-תים. במכתב ששלח ליאור ויין, שמילא את התפקיד, הוא כתב, כי "לאחר כחמש שנים יפות של עבודה משותפת וקשרים טובים, סיימתי את דרכי ופניי לדרך חדשה ומאתגרת מאוד. ברצוני להודות על היותכם חברים – כלקוחות, ספקים או מתחרים עסקיים, והכול ברוח טובה וביחסים בינאישיים נהדרים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    ליאור ויין ידידי, בהצלחה רבה! הפסד אדיר למלם.

אירועים קרובים