אישום: מהנדס רשת שפוטר מגוצ'י זרע הרס במערכות החברה

בכתב אישום שהוגש נגד העובד נטען שהוא מחק נתונים, השבית שרתים וגרם נזקים שעלות התיקון שלהם מוערכת ב-200 אלף דולרים ● הוא עשה זאת על ידי הטעיית מנהלי המערכת של גוצ'י, שגרמה להם לפתוח ערוץ VPN ל-"עובד חדש" שכלל לא היה קיים

כתב אישום הוגש נגד מהנדס רשת שפוטר מבית האופנה גוצ'י, בטענה שזרע הרס במערכות החברה, שהעסיקה אותו בעבר. בכתב האישום נטען שהוא מחק נתונים, השבית שרתים וגרם נזקים שעלות התיקון שלהם מוערכת ב-200 אלף דולרים.

על פי משרד התובע המחוזי של ניו-יורק, לאחר שפוטר העובד, סאם צ'ילונג יין, הוא הטעה את מנהלי המערכת של גוצ'י וגרם להם לפתוח ערוץ VPN ל-"עובד חדש" שכלל לא היה קיים. כך הוא נהנה מגישה חופשית לרשת המחשבים של החברה במשך חודשים ארוכים, ובעזרת הסיסמאות שניתנו לו כשעבד בחברה – הוא הצליח לזרוע הרס במערכות.

כתוצאה ממעשיו של צ'ילונג יין, לא הייתה לגוצ'י גישה לדואר אלקטרוני ולמסמכים שנשמרו במשך 24 שעות, וחלק מהקבצים אבדו לנצח. ב-12 בנובמבר השבית צ'ילונג יין שרתים וירטואליים ורשת SAN ומחק את תוכנן של חלק מתיבות הדואר האלקטרוני. מנהלי חנויות ברחבי ארצות הברית לא יכולים היו לגשת לדואר האלקטרוני והפסידו, על פי כתב התביעה, הזמנות בשווי של אלפי דולרים.

"פריצה למחשבים אינה שעשוע. זהו איום חמור על הפרטיות, על המשרות ועל היכולת של העסקים לנהל את פעילותם", אמר סיירוס ר. וואנס הבן, התובע המחוזי של ניו-יורק. "אנחנו מחויבים למנוע עבירות כאלה ולהעמיד לדין את האחראים להן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים