מרי וויק, יבמ: "90% מהמנמ"רים סבורים שהסביבה הטכנולוגית בארגונם תשתנה"

"חצי מאותם מנמ"רים לא יודעים להתמודד עם זה", אמרה וויק בכנס התוכנה של יבמ, Impact 2011, שנפתח אתמול (ב') בלאס ווגאס ● לדבריה, "רוב המנמ"רים מזהים שינוי עם סיבוכיות והם חוששים מכך, אבל אם משכנעים אותם ששינוי הוא הזדמנות - התמונה משתנה לחלוטין" ● וויק הוסיפה, כי "אנחנו חשים בשינויים בדרישות של הארגונים בדרך שלהם לגשת לאפליקציות ולמידע שלהם"

"90% מהמנמ"רים מודעים לכך שסביבת העבודה הטכנולוגית של ארגונם תשתנה, אולם מחצית מהם מודים, כי הם לא יודעים להתמודד עם זה", כך אמרה מרי וויק, מנכ"לית מוצרי ה-Websphere ביבמ (IBM) העולמית. וויק הייתה אחת מדוברי המפתח שפתחו את כנס התוכנה של יבמ, Impact 2011, שנפתח אתמול (ב') בלאס ווגאס, ויינעל ביום ה'.

"רוב המנמ"רים מזהים שינוי עם סיבוכיות והם חוששים מכך, אבל אם משכנעים אותם ששינוי הוא הזדמנות – התמונה משתנה לחלוטין", אמרה וויק. לדבריה, "אנחנו חשים בשינויים בדרישות של הארגונים בדרך שלהם לגשת לאפליקציות ולמידע שלהם, וזו אחת הסיבות שהחלטנו לצאת בשורה של פתרונות תוכנה מבוססי פלטפורמת ה-Websphere ופתרונות בתחום ה-BPM".

כנס Impact מתמקד השנה בשני תחומים מרכזיים: BPM, שהיא השכבה העליונה בארכיטקטורת התווכה הוותיקה של IBM Websphere, והמעבר לענן. לוקחים בו חלק כ-8,000 איש, המייצגים 1,450 חברות מ-50 מדינות. יבמ צפויה להציג במהלכו לא פחות מ-60 פתרונות ושירותים המיועדים לסייע לעסקים ולארגונים בשינוי תהליכים עסקיים, צמצום עלויות וגיבוש דרכים חדשות להרחבת העסקים.

הדוברים הנוספים במליאה המרכזית מטעם יבמ היו ג'ון איווטה, סגן נשיא לשיווק ותקשורת בחברה, ננסי פירסון, סגנית נשיא ל-PM ו-SOA, ודיוויד פארמל, סגן נשיא למכירות Websphere גלובליות. הנחה את המליאה הקומיקאי האמריקני לארי מילר.

לצד אנשי יבמ, השתתפו במליאת הפתיחה שני נציגי לקוחות של הענק הכחול, שסיפרו על הדרך שבה הם רואים את הטכנולוגיה של יבמ ואיך היא עזרה להם. אחד מהם היה ד"ר ג'פרי בורמס, שריגש את הקהל בתיאור כיצד הטכנולוגיה של יבמ וטכנולוגיות אחרות הצליחו להציל לפחות שני ילדים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, שחלו במחלות סופניות קשות.

דובר נוסף היה ג'ון הלר, סגן נשיא ומנמ"ר ענקית יצרנית הציוד המכני הכבד Caterpillar. הוא סיפר על שותפות ארוכת טווח של החברה, שנוסדה ב-1928 ומגלגלת כיום מחזור של 1.3 מיליארד דולרים, עם יבמ. הלר סיפר, כי השותפות נמשכת גם בימים אלה וכי Caterpillar מאמצת במסגרתה את תפיסת ה-Websphere החדשה. "הגרסה האחרונה של Websphere, שמוכרזת כאן, בכנס, סייעה לחברה שלנו לשרת טוב יותר את לקוחותינו, שפזורים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם", אמר.

לדבריו, "אנחנו בוחרים את השותפים שלנו על פי הערכתנו מהי מידת השרידות והיציבות שלהם בשוק". "נכון שכאשר חתמנו על ההסכם הראשון עם יבמ, לפני 83 שנה, היא הייתה רק בת 27", הוסיף, "אבי אני יכול לומר שבכל התקופה של שיתוף הפעולה לא הייתה פעם אחת שבה חשבנו שנכשלנו בבחירה, ואם היה פעם כישלון – אנשי יבמ עזרו לנו מייד לתקן את זה". הוא הדגיש, כי האימוץ של טכנולוגיות ה-Websphere, ה-BPN וה-SOA הוא העוגן שעליו בונה Caterpillar את האסטרטגיה החדשה שלה – להיות חברה גלובלית בצורה רחבה יותר ולהגדיל את מכירותיה לשני מיליארד דולרים.

במהלך הכנס הוצג מחקר של גרטנר (Gartner) שקובע, כי שוק היישומים לתחום התווכה – תחום שיבמ מובילה אותו במשך שנים – יגיע השנה להיקף מכירות של 17.6 מיליארד דולרים. נתח השוק של הענק הכחול עומד, על פי גרטנר, על 32.6% – פי שניים מכל מתחריה.

מליאת הפתיחה שתתקיים היום תיפתח בדבריו של סטיב מילס, סגן נשיא בכיר לתוכנה ביבמ והנציג הבכיר ביותר של החברה שמשתתף בכנס.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים