EMC מטמיעה את מערכות האיחסון והגיבוי שלה בפלאפון בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

מערכות האיחסון המוטמעות, מסוג EMC Symmetrix VMAX, מחליפות בחלקן מערכות קיימות של EMC ובחלקן מערכות אחרות ● הן יאפשרו לפלאפון לנהל מידע בנפח מאות טרה בייטים, תוך אספקת שירותי שכפול למידע הקריטי לארגון, וקישוריות בין מערכות האיחסון המרכזיות לאתר ההתאוששות מאסון

פלאפון משדרגת בימים אלה את מערכות האיחסון והגיבוי שלה ומטמיעה מוצרים של EMC. הפרויקט החל בינואר וצפוי להסתיים במחצית השנה. ההטמעה מבוצעת על ידי אנשי חטיבת השירותים הגלובליים ב-EMC ישראל, בשיתוף אנשי ה-IT של פלאפון. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

מערכות האיחסון המוטמעות, מסוג EMC Symmetrix VMAX, מחליפות בחלקן מערכות קיימות של EMC ובחלקן מערכות אחרות. המערכות יאפשרו לפלאפון לנהל מידע בנפח מאות טרה-בייטים, תוך אספקת שירותי שכפול למידע הקריטי לארגון, וקישוריות בין מערכות האיחסון המרכזיות לאתר ההתאוששות מאסון.

הפרויקט נועד לתמוך במספר ההולך וגדל של לקוחות פלאפון, כמו גם בדרישות הגוברות לזמינות וביצועים גבוהים. המערכת המוטמעת מיועדת למרכזי נתונים וירטואליים וכוללת מספר סוגי דיסקים במערך אחד, לרבות דיסקים לביצועים גבוהים מסוג SSD. כמו כן, תומכות המערכות בהתאמת התשתית למגוון היישומים, והן יאפשרו לפלאפון לעמוד בהסכמי שירות הלקוחות שלה (SLA) ולשפר את איכות השירות.

בנוסף, השדרוג משפר את הביצועים, הניצולת והעלות של תשתית האיחסון, בשל טכנולוגיית מיכון איחסון בשכבות, FAST (ר"ת Fully Automated Storage Tiering – ריבוד אוטומטי) עם מאגרים וירטואליים. הטכנולוגיה מגבירה את הביצועים האפליקטיביים, מפחיתה עלויות, צורכת עד 87% פחות דיסקים ו-75% פחות הספק, ומספקת מיכון מלא של תנועת הנתונים במערכת האיחסון, בהתבסס על היקף השימוש. המערכת כוללת טכנולוגיית FAST VP, כונני פלאש (Flash) ארגוניים, כונניFlash FC  (ר"ת Fibre Channel) וכונני דיסק SATA, והיא תספק רמות שירות גבוהות יותר, תוך הפחתת עלויות הרכישה והתפעול של מערך האיחסון.

לטובת יכולות התאוששות מהירות מוטמעת מערכת RecoverPoint של EMC, המבטיחה הגנת נתונים רציפה ושכפול מרחוק. זאת, לקבלת הגנה והתאוששות על פי דרישה לכל נקודה בזמן במקרה של כשל לוגי או פיזי.

אהרון הוברמן, מנהל אגף תשתיות, חומרה ותוכנה בפלאפון, אמר ש-"מערכות האיחסון בפלאפון הן בליבת התשתית שלנו, ומכאן חשיבותן הרבה. אנחנו פועלים באופן קבוע ומתמשך לשיפור וייעול מערכות האיחסון, מבלי לוותר על זמינות וביצועים מקסימליים. פתרונות האיחסון המומעים יספקו לנו היבטי ביצועים וזמינות ברמה גבוהה יותר".

שאול וגן, מנהל מכירות למגזר האנטרפרייז ב-EMC ישראל, ציין ש-"הפרויקט בפלאפון מבוצע ללא כל הפרעה לפעילות השוטפת של החברה ושל המשתמשים. מדובר בפרויקט מורכב ורחב היקף הכולל עשרות מערכות ונפחי מידע אדירים. הטמעת מערכות האיחסון החדשות תאפשר לפלאפון לשפר את זמינות הנתונים למערכות הייצור המרכזיות שלה, כמו גם לטייב את יכולת ההתאוששות מכשלים באופן ולקבל הגנת מידע רציפה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים