אמזון: חוקרים את התקלה בשירותי הענן; מרבית השירותים שבו לפעול כסדרם

בסוף השבוע הושבתו או קרסו כמה אתרי אינטרנט ידועים, ובהם Foursquare, Reddit, HootSuite ו-Quora ● מאמזון נמסר, כי "אנחנו פונים למספר מצומצם של לקוחות EBS שהתכנים שלהם עדיין לא שוחזרו ומשקיעים מאמצים רבים כדי לשחזר אותם" ● עוד ציינה החברה, כי אנשיה "מתעמקים בניסיונות למצוא את הגורמים לאירוע"

נציגיה ביקרו בישראל. אמזון

לאחר שעקב תקלה בשירותי הענן של אמזון (Amazon) הושבתו או קרסו בסוף השבוע כמה אתרי אינטרנט ידועים, ובהם Foursquare, Reddit, HootSuite ו-Quora, מסרה החברה, כי מרבית השירותים שבו לפעול כסדרם – וכי כעת מנסים לברר מה גרם לתקלה. האתרים שצוינו כבר פועלים כרגיל.

בשבת, יומיים לאחר שאירעה התקלה, הודיעה אמזון, כי הצליחה להתגבר על עיקר הבעיה. עם זאת, אתמול (ב') עדיין צוין באתר, כי המהנדסים שוקדים על כמה בעיות שנותרו בשירות Elastic Block Storage.

שלשום מסרה החברה, כי "אנחנו פונים למספר מצומצם של לקוחות EBS שהתכנים שלהם עדיין לא שוחזרו ומשקיעים מאמצים רבים כדי לשחזר אותם. לקוחות שנתקלים בבעיות מתבקשים לפנות אלינו". עוד ציינה אמזון, כי אנשיה "מתעמקים בניסיונות למצוא את הגורמים לאירוע", וכי בתום החקירה יפורסמו הממצאים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים