אדוונטק העלתה לאוויר מערכת לניהול שיפור ביצועי מכירות בקומברס; ההיקף: מיליוני שקלים
המערכת, קלידוס, הוטמעה בכל סניפי קומברס בארץ ובעולם ● היא מטפלת בכל שלבי המכירות, החל משלב הגדרת תוכנית יעדים אישית לכל מנהל מכירות בחברה, בתהליך רבעוני מנוהל ומבוקר ● לאחר אשרור תוכנית היעדים השנתית מבוצע מעקב תקופתי, הכולל דיווח ועדכון מנהל המכירות על ביצועיו והתגמול הנגזר מהם, תוך לקיחה בחשבון של מגוון אירועים עסקיים שונים
אדוונטק העלתה לאוויר מערכת לניהול שיפור ביצועי מכירות בקומברס (Comverse). המערכת משמשת מאות מעובדי החברה. הפרויקט החל במחצית השנייה של 2010 והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים בודדים.
המערכת שהוטמעה היא קלידוס (Callidus), שאדוונטק משמשת כנציגתה בישראל. קלידוס הוטמעה בפריסה גלובלית, בסניפי קומברס בארץ ובעולם, לאחר שאנשי ה-IT של קומברס רצו לשפר את ביצועיהם בכלל ואת התנהלות מערך המכירות הארגוני-גלובלי בפרט ולקבל פתרון ארגוני לניהול, מדידה ושיפור ביצועי המכירות בחברה. עד כה נוהלו מנגנוני הניהול והמדידה של גורמי המכירות בקומברס באמצעות מערכת מורכבת של גיליונות אלקטרוניים. אלה היו חשופים לשגיאות ודרשו עבודה ידנית רבה בהכנת המידע ובבדיקתו.
יישום מערכת קלידוס מטפל בכל שלבי המכירות, החל משלב הגדרת תוכנית יעדים אישית לכל מנהל מכירות בחברה, בתהליך רבעוני מנוהל ומבוקר. לאחר אשרור תוכנית היעדים השנתית מבוצע מעקב תקופתי, הכולל דיווח ועדכון מנהל המכירות על ביצועיו והתגמול הנגזר מהם. זאת, תוך לקיחה בחשבון של מגוון אירועים עסקיים שונים, כגון: שימור לקוחות, כניסה ללקוחות חדשים, קידום קווי מוצרים ועסקים חדשים ושיתוף פעולה בין-ארגוני בתהליכי מכירה מורכבים.
מערכת קלידוס מאפשרת לקומברס למדוד באופן יעיל ופרטני כל מנהל מכירות ולבנות לו תוכנית יעדים אישית המאפשרת לנצל באופן מרבי את המשאבים המושקעים בתהליכי מכירה, לחדור לשווקים חדשים, להתמודד עם התחרות ולייצר הכנסה איכותית יותר לחברה.
בנוסף למנהלי המכירות, מספקת המערכת כלי מידע ניהולי לאנליסטים ולאנשי מפתח בארגון לצרכי ניתוח מידע היסטורי הנצבר בה. עוד עונה המערכת לצרכים הרגולטוריים השונים שלהם קומברס מחויבת, עקב היותה חברה גלובלית.
תגובות
(0)