HP השיקה תמיכה ליישומים למכשירי סלולר מבוססי אנדרואיד

היישום למכשירי אנדרואיד מאפשר למשתמשים למצוא אוטומטית מדפסת HP בעלת יכולת ePrint ברשתות אלחוטיות בטווח ה-Wi-Fi שלהם ולהדפיס ישירות מהסלולרי ● בנוסף, החברה הרחיבה את התמיכה ביישום ה-iPhone לסביבה העסקית, כך שהמשתמשים יוכלו ליהנות מפתרונות ה-HP ePrint Enterprise גם בעבודה

חטיבת ההדפסה וההדמיה של HP הכריזה היום (ד') על השקתם של מדפסות, שירותים ופתרונות הדפסה ללקוחות קטנים, בינוניים וארגוניים, למילוי הצורך הגובר בניידות.

HP השיקה תמיכה ביישומי HP ePrint Enterprise ו-Mobile Print Locations גם למכשירי סלולר המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). היישומים יהיו זמינים באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) מ-1 ביוני 2011.

בנוסף, החברה הרחיבה את התמיכה ביישום ה-iPhone לסביבה העסקית, כך שהמשתמשים יוכלו ליהנות מפתרונות ה-HP ePrint Enterprise גם בעבודה. פתרונות אלה הושקו במקור למכשירי הבלקברי (Blackberry) של RIM. כעת מוצע היישום ליותר מ-100 מיליון משתמשי ה-iPhone ברחבי העולם, והם יכולים באמצעותה לא רק לזהות מדפסות הנמצאות בסביבתם המיידית ברשת ה-Wi-Fi אלא לשלוח להדפסה מסמכים בכל מדפסות הארגון, ללא קשר למיקומן.

מ-HP נמסר, כי היישום הסלולרי כולל מגוון פעולות ומאפשר למשתמשים למצוא אוטומטית מדפסת HP בעלת יכולת ePrint ברשתות אלחוטיות בטווח ה-Wi-Fi של המכשיר. כמו כן, ניתן באמצעותו למצוא מדפסות הנמצאות בסביבה הארגונית, ולהדפיס למדפסות אלה בלחיצת כפתור אחת וללא צורך להתקין דרייברים או להוריד תוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים