סיסקו: הרווח הנקי ירד ב-18% אל מתחת לשני מיליארד דולרים
הרווח הנקי של החברה ירד ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2011 ל-1.8 מיליארד דולרים לעומת 2.2 מיליארד ברבעון המקביל בשנתה הכספית 2010 ● לעומת זאת, ההכנסות עלו ב-5% לקרוב ל-11 מיליארד דולרים ● סיסקו רשמה במהלך הרבעון עליות גם בסעיפי ההוצאות ובמזומנים ושווי ערך מזומנים שלה - שזינקו ב-45%
רבעון מעורב לסיסקו (Cisco): בעוד שההכנסות של החברה רשמו ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2011 עליה של 4.8%, הרווח הנקי שלה ירד בשיעור ניכר – 17.56%, ועמד על 1.81 מיליארד דולרים לעומת 2.19 מיליארד בזה של שנתה הכספית 2010. הרווח הנקי למניה קטן ב-10.81% ל-0.33 דולרים בהשוואה ל-0.37 דולרים. הכנסות החברה עמדו על 10.87 מיליארד דולרים אל מול 10.37 מיליארד.
מחלוקה לסעיפים עולה, כי הכנסותיה של סיסקו ממכירת מוצרים עלו ברבעון ב-2.76% ועמדו על 8.67 מיליארד דולרים לעומת 8.44 מיליארד. הכנסות החברה ממכירת שירותים גדלו ב-13.72% ל-2.2 מיליארד דולרים בהשוואה ל-1.93 מיליארד.
סיסקו רשמה במהלך הרבעון עליות גם בסעיפי ההוצאות שלה: ההוצאות הגולמיות הרבעוניות גדלו ב-12.55% ועמדו על 4.21 מיליארד דולרים לעומת 3.74 מיליארד. הרווח הגולמי, שגדל ב-0.44%, הגיע ל-6.66 מיליארד דולרים בהשוואה ל-6.63 מיליארד. הרווח הגולמי השולי עמד על 61.28% אל מול 63.95%. סך ההוצאות התפעוליות הרבעוניות של סיסקו הסתכם ב-4.48 מיליארד דולרים – גידול של 4.46% לעומת 4.29 מיליארד.
החברה סיימה את הרבעון עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 6.64 מיליארד דולרים – גידול של 44.84% אל מול זה שנרשם בסוף השנה הכספית 2010.
בנוסף לתוצאות הרבעוניות, הציגה סיסקו נתונים לכל תשעת החודשים הראשונים של שנתה הכספית 2011. הרווח הנקי שלה בתקופה זו ירד ב-9.84% ל-5.26 מיליארד דולרים לעומת 5.83 מיליארד בתשעת החודשים הראשונים של שנתה הכספית 2010. הרווח הנקי למניה קטן ב-5.05% ועמד על 0.94 דולרים בהשוואה ל-0.99 דולרים. ההכנסות הסתכמו ב-32.02 מיליארד דולרים – עליה של 9.65% בהשוואה ל-29.2 מיליארד. הרווח התפעולי ירד ב-9.08%, ועמד על 6.22 מיליארד דולרים אל מול 6.84 מיליארד.
ג'ון צ'יימברס, יושב ראש ומנכ"ל סיסקו, אמר לאחר פרסום התוצאות , כי "היה זה רבעון עם ביצועים בהתאם לציפיות. הכרנו באתגרים שמולם אנחנו ניצבים ואנחנו יודעים מה עלינו לעשות. יש לנו תוכנית עסקית ברורה ואנחנו חברה שיודעת כיצד להתאים את החידושים שלנו לצרכי השוק".
תגובות
(0)