IT Navigator החלה בהטמעת מערכות של אווייה בבנק ירושלים בפרויקט בהיקף 3.5 מיליון שקלים

במסגרת השלב הראשון של הפרויקט, שהסתיים לפני כחודש, הותקנה מרכזיית IP של אווייה במטה ההנהלה הראשי של הבנק בקריית שדה התעופה, הוקם חדר המסחר של הבנק והותקנו מערכות הקלטה של נייס ● השלב השני, שצפוי להסתיים באוקטובר, כולל התקנת מערכות DRP של אווייה באתר נוסף וכן פריסת והתקנת המערכות בסניפי הבנק ברחבי הארץ, כך שכולן תתפקדנה כמערכת וירטואלית אחת

IT Navigator החלה בפרויקט משולב להטמעת מערכות תקשורת של אווייה (Avaya) בבנק ירושלים. היקפו של הפרויקט, שהחל לפני כחודש וצפוי להסתיים באוקטובר השנה, עומד על כ-3.5 מיליון שקלים.

השלב הראשון של הפרויקט, שארך כחודש, הסתיים לפני ימים אחדים. במסגרת שלב זה הותקנה מרכזיית IP של אווייה במטה ההנהלה הראשי של הבנק בקריית שדה התעופה, הוקם חדר המסחר של הבנק והותקנו מערכות הקלטה של נייס (Nice).

השלב השני החל בימים אלה וצפוי להימשך עד סיום הפרויקט באוקטובר. שלב זה כולל התקנת מערכות DRP של אווייה באתר נוסף וכן פריסת והתקנת המערכות בסניפי הבנק ברחבי הארץ, כך שכולן תתפקדנה כמערכת וירטואלית אחת. ארכיטקטורת הפתרון כוללת שרידות מלאה בין האתר הראשי לאתר המשני, כך שבעת הצורך יכול כל אחד מהאתרים לשמש כאתר לפעילות ה-IT של הבנק, עם שליטה מלאה על כל מרכיבי המערכת, לרבות הסניפים, ולהמשיך לתפקד באופן רגיל. במסגרת הפתרון תסופק מערכת מסרים מאוחדת של אווייה המאפשרת, בין היתר, העברת פקסים ישירות לשלוחות.

עוד מוטמעת במסגרת השלב השני של הפרויקט מערכת קונטקט סנטר, אף היא של אווייה, שתשמש עשרות מוקדנים במוקד של בנק ירושלים. המערכת תאחד את כלל הפעילויות במוקד ובין היתר תאפשר ניתוב חכם, טיפול על פי מיומנות בשיחות נכנסות ויוצאות וניהול קמפיינים. כמו כן יסופקו שירותי IVR מתקדמים. מערכת הקונטקט סנטר כוללת יכולות עבודה רב-ערוציות ומולטימדיה, שיאפשרו ללקוחות הבנק לתקשר עם הבנקאים גם דרך ערוצי גישה נוספים: הדואר האלקטרוני, הפקס או הצ'אט. כל הפניות בערוצים אלה ינותבו אל הנציגים כשיחות נכנסות, והמערכת תאפשר לנטר ולהפיק דו"חות פרטניים על כל אחד מערוצי הגישה.

בנק ירושליםבנוסף תוטמענה שתי מערכות של IT Navigator. האחת היא מערכת Social Media Gateway, שתאפשר לנטר את הרשתות החברתיות, דוגמת פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter), ולשלב את הפעילות העסקית עמן. השנייה היא מערכת NAV 360, שתאפשר למנהלי המוקד לנהל בזמן אמת את הפעילות ממקום מרכזי אחד ולקבל נקודת מבט רוחבית, המשלבת מידע עסקי ותפעולי מאוחד, בכלל זה הצגה של דו"חות מפורטים בזמן אמת וברמה היסטורית לטובת ניהול יעיל ואפקטיבי.

לדברי ניסים כספי, מנהל התפעול ומערכות הליבה בבנק ירושלים, "אסטרטגיית המיצוב שלנו היא להפוך לבנק קמעונאי המהווה חלופה אמיתית למבחר שעומד כיום בפני משקי הבית. המערכות המוטמעות מהוות נדבך נוסף באסטרטגיה זו, ותאפשרנה לבנק ליישם טכנולוגיות מתקדמות ולספק שירות מהיר ומקצועי ללקוחותינו". כספי ציין, כי "המערכות הן בעלות פונקציונאליות רחבה וגמישה, מתאימות לאסטרטגיית ההתפתחות של הבנק בשנים הבאות ותשפענה ישירות על חווית הלקוח ושביעות רצונו מהשירות ומזמינות המידע".

אבישי זעירי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של IT Navigator, אמר, כי "מערכות ה-IPT ומוקדי שירות הלקוחות הינם חלק בלתי נפרד ממנועי הצמיחה העסקיים המוגדרים של הבנק. בפרויקט זה אנחנו מביאים לידי ביטוי, בין השאר, את הערכים המוספים שבחזית הטכנולוגיה, דוגמת יכולות וידיאו מתקדמות ויכולת ניטור של רשתות חברתיות, שיאפשרו למקבלי ההחלטות בבנק למקסם את הפעילות העסקית בשוק התחרותי". הוא ציין, כי "הפרויקט מצטרף לעשרות הפרויקטים שביצענו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים