פרקליטיו של האיש שתובע בעלות על פייסבוק: הוא עבר בהצלחה בדיקה במכונת אמת

בדיקת הפוליגרף התמקדה במקוריות ההסכם שנחתם לכאורה ב-2003 בין סיליה למרק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק, והעלתה שסיליה לא משקר - מסרו הפרקליטים ● לדבריהם, "ההסכם המקורי שבבעלותו של סיליה נבדק על ידי שני מומחים לראיות משפטיות" ● באת כוחה של פייסבוק הגיבה, כי "העובדה שהסיליה נסמך על בדיקת פוליגרף אומרת הכול; כולם יודעים שאפשר בקלות לעשות מניפולציות בבדיקות אלה"

פול סיליה, האיש שתובע בעלות על מחצית ממניותיו של מרק צוקרברג בחברת פייסבוק (Facebook), עבר בהצלחה בדיקה במכונת אמת – כך מסרו בסוף השבוע פרקליטיו של סיליה לבית המשפט הפדרלי בבופאלו שבמדינת ניו-יורק. בדיקת הפוליגרף התמקדה במקוריות ההסכם שנחתם לכאורה בין סיליה לצוקרברג ב-2003, והעלתה שסיליה לא משקר.

סיליה סירב לבקשת פייסבוק לבדוק באופן מיידי את ההסכם ואת תכתובות הדואר האלקטרוני בינו לבין צוקרברג, מבלי שהחברה תידרש למסור את הראיות שלה. עד כה הוא לא מסר את העותקים המקוריים של ההסכם והתכתובות. פרקליטיו של סיליה דורשים שבית המשפט יורה לשני הצדדים לחשוף את ראיותיהם במקביל ולפנות לגישור. הדיון בבקשות ייערך ב-30 ביוני.

רוברט בראונלי, אחד מפרקליטיו של סיליה, סירב למסור תגובה. בהודעה משותפת של שני משרדי הפרקליטים שמייצגים אותו צוין, כי "ההסכם המקורי שבבעלותו של סיליה נבדק על ידי שני מומחים לראיות משפטיות".

לטענת פייסבוק, סיליה הוא נוכל, ההסכם הוא "זיוף חובבני" ותכתובות הדואר האלקטרוני מפוברקות. על פי אורין שניידר, שותפה במשרד הפרקליטים גיבסון דאן, שמייצגת את צוקרברג ואת פייסבוק, התביעה של סיליה "משתנה בכל פעם", תכתובות הדואר הן תוצאה של "גזירה והדבקה" וההסכם הוא "הונאה". עוד היא טענה, כי סיליה זייף בעבר מסמכים כדי להונות אנשים, ועצם "העובדה שהוא נסמך על בדיקת פוליגרף אומרת הכול. כולם יודעים שאפשר בקלות לעשות מניפולציות בבדיקות פוליגרף, ומשום כך נוהגים בבתי המשפט להתעלם מתוצאותיהן".

בפייסבוק מודים שצוקרברג ביצע עבודות תכנות בשכר עבור סיליה ב-2003, כשהיה סטודנט בהרווארד, אך מכחישים שהעניק לו מניות בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים