One1 מקימה חברת תוכנה שתפעל מנצרת ותתבסס על כוח אדם מהמגזר הערבי

החברה, NCS, תעסוק במתן שירותי פיתוח ● היא צפויה לקלוט בשנה הראשונה לפעילותה כ-50 מהנדסים בוגרי לימודים אקדמיים בתחום המיחשוב שמתקשים להשתלב בשוק העבודה, ובשנה שלאחר מכן היא עתידה להכפיל את כוח האדם שלה ● One1 צופה, כי הכנסות החברה בשנה הראשונה לפעילותה יגיעו ל-10 מיליון שקלים וחוזה שהיא תרשום גידול של עשרות אחוזים בשנה ● שי אוזון, מנכ"ל One1: "מדובר בצורך של המדינה לשלב את כל מגזרי האוכלוסייה בתעשייה הישראלית"

קבוצת One1 מקימה בימים אלה בנצרת חברת תוכנה בשם NCS שתעסוק במתן שירותי פיתוח (Near Shore) ותבוסס על כוח אדם מהמגזר הערבי. הסכם להקמת החברה ותחילת פעילותה נתחם השבוע. One1 צופה, כי הכנסות החברה בשנה הראשונה לפעילותה יגיעו ל-10 מיליון שקלים וחוזה שהיא תרשום גידול של עשרות אחוזים בשנה. עד סוף השנה הראשונה לפעילותה צפויה החברה להעסיק כ-50 מהנדסים ובשנה השנייה היא צפויה להכפיל את כוח האדם שלה. גיוס העובדים החל בימים אלה.

NCS הוקמה בשותפות של One1 עם חאתם זועבי, איש עסקים מנצרת. ההחלטה על הקמתה נתקבלה לאחר שב-One1 זיהו פוטנציאל גדול במגזר הערבי, שיש בו בוגרי מוסדות אקדמאיים רבים מתחומי המיחשוב שלא מצליחים להשתלב בשוק העבודה.

שי אוזון, מנכ"ל One1, אמר שחלק גדול מאותם בוגרים מעוניין לעבוד באזור הצפון ומתקשה להגיע לעבודה במרכז. מסיבה זו, לדבריו, הקמת החברה בנצרת מהווה מיקום אטרקטיבי עבורם.

"מדובר באוכלוסיה משכילה ברמה גבוהה שיש לה רצון גדול להשתלב בתחומי המחשבים", הוסיף אוזון. "שילובם בתעשייה יניב תועלות רבות ללקוחותינו, שמחפשים מהנדסים ברמה גבוהה וכיום מוצאים אותם מעבר לים, בעיקר בהודו. זאת, בזמן שבמרחק של שעה נסיעה יש בוגרים רבים בעלי השכלה מתאימה, דוברי השפה ובעלי כוח רצון להשתלב בתעשיית ה- IT בארץ". הוא אמר, כי "כבר כיום יש דרישה מצד לקוחותינו למספר לא מבוטל של מהנדסים".

"באחרונה אנחנו עדים למגמה הולכת וגוברת מצד גורמים בממשלה לשילוב מהנדסים מהמגזר הערבי בתעשיית ההיי-טק הישראלית", ציין אוזון. "עם עידוד מתאים מהמדינה וראייה ארוכת טווח של לקוחותינו אני משוכנע שנוכל להעלות באופן דרסטי את אחוז המועסקים בתעשיית ההיי-טק, כפי שנעשה בתחום הרפואה. מעבר לראייה העסקית, מדובר בצורך של המדינה לשלב את כל מגזרי האוכלוסייה בתעשייה הישראלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים