פרדריק מאריס, BMC: "נכפיל את עסקי ה-BSM שלנו השנה בישראל"

"השוק הישראלי מוטה טכנולוגיה ומבין את חשיבות ה-BSM", אמר מאריס, נשיא אזור EMEA לשווקים בצמיחה ב-BMC ● לדבריו, "כבר כיום יש לנו לקוחות שמבססים את כל סביבת ניהול ה-IT שלהם על בסיס הטכנולוגיה שלנו, דוגמת צים" ● "הלחץ על המנמ"רים כיום גדול מבעבר, בגלל הגידול בדרישות לשירותים ויישומים והדרישה לצמצום בהוצאות, והפתרון לכל אלה הוא BSM", הוסיף

"ישראל היא ארץ מוטת טכנולוגיה, והיא מבינה את חשיבות ה-BSM (ר"ת ניהול התהליכים העסקיים). בשנה הכספית שלנו, שהחלה באפריל, אני צופה שנכפיל את עסקי ה-BSM שלנו בארץ. כבר כיום יש לנו לקוחות שמבססים את כל סביבת ניהול ה-IT שלהם על בסיס הטכנולוגיה שלנו, דוגמת צים", כך אמר פרדריק מאריס, נשיא אזור EMEA לשווקים בצמיחה ב-BMC.

מאריס היה דובר המפתח בכנס שערכו BMC ישראל ומטריקס. הכנס נערך היום (ג') בבית BMC בתל אביב, בהשתתפות כמאה מנמ"רים ומנהלי תשתיות, ונשא את הכותרת "עושים את זה על אוטומט".

לדברי מאריס, "הלחץ על המנמ"רים כיום גדול מבעבר, בגלל הגידול בדרישות לשירותים ויישומים מצד המשתמשים ובגלל העובדה שתקציבי ה-IT הארגוניים לא גדלים באותו יחס, אם בכלל. בנוסף לזה, קיימת הדרישה לצמצום ההוצאות, לצמצום הנפילות וליתר זריזות בתגובה של ה-IT. המענה לכל אלה הוא BSM, כי הצורך בניהול גדל, ותפיסת ה-BSM שפיתחנו מביאה את הערך העסקי לארגון. מיכון הפך להיות מילת מפתח קריטית עבור ה-IT הארגוני".

הוא אמר, כי "אנחנו מספקים מחזור חיים מלא לשירותי IT במיחשוב ענן. הדבר מתבסס על מתודולוגיה לצד טכנולוגיה. במסגרת זו, אנחנו ממליצים למנמ"ר להגדיר את קטלוג השירותים העסקיים שלו, לקבוע מה עובר לענן ואז להעביר לענן בצורה פשוטה וחלקה".

הוא דימה את מה שעושות תוכנות BMC למה שקורה במסעדה: "הלקוח רואה תפריט ובוחר מוצר, המלצר מעביר מידע על המנה הרצויה למטבח ואז טבח מכין אותה. מה שאנחנו עושים הוא לספק תוכנה הממכנת את התהליך כדי שהאוכל יגיע מהיר וטעים, כשעלות הכנתו אינה יקרה".

"כולם מדברים על הענן, וכיום השאלה היא לא 'למה', אלא 'איך', משמע – כיצד להעביר יישומים ושירותים לענן באופן פשוט, יעיל ומאובטח", הוסיף. "אנחנו יודעים לספק פלטפורמה שממכנת את התהליכים ועושה זאת בצורה המיטבית והמושכלת. אנחנו חברת תוכנה טהורה, ש-'מדברת' עם כלל מוצרי התשתיות. בכך אנחנו ממוקדים, ובכוונתנו להוביל את השוק בתחום".

שי עובדיה, CTO ניהול מערכות במטריקס"יש לנו קבלות עם יותר ממאה לקוחות, ספקיות שירות, ספקיות אינטרנט וחברות טלקום, המציעות שירותים בענן על בסיס הטכנולוגיה שלנו", ציין. "ניתן למנות ביניהן את הפרויקטים הגדולים שביצענו בטלפוניקה (Telefonica), בפרנס טלקום (France Telecom), ביוניסיס (Unisys), בסאפ (SAP), באקסנצ'ר (Accenture), בסיסקו (Cisco), בפוג'יטסו (Fujitsu) ובאדובי (Adobe)".

"ה-BladeLogic – הנדבך המרכזי במערך המיכון של BMC"

שי עובדיה, CTO ניהול מערכות במטריקס, אמר שהחברה מייצגת את BMC ומטמיעה את מוצריה בשוק הישראלי מזה 18 שנים. הוא הציג את פלטפורמת ה-BladeLogic שמהווה, לדבריו, את הנדבך המרכזי במערך המיכון של BMC.

המוצר, אמר עובדיה, מאפשר למכן את מחזור החיים של תשתיות הארגון, ובכלל זה שרתים, ציוד תקשורת, מסדי נתונים, איחסון ויישומים, החל משלב ההקצאה דרך שלב ההקשחה וקביעת התצורה של השרת הפיזי או הווירטואלי וכלה בהתקנת יישומים, שדרוגי תוכנה והקמה של יישומים מרובי שרתים. הוא ציין, כי המוצר כפלטפורמה נמצא בשימוש באלפי ארגונים בעולם, ובעשרות מהם בישראל, וכי הוא מהווה את היתרון המשמעותי של פתרון הענן של BMC. זאת, בשל יכולתו לטפל בתהליכי ההקצאה ולצד זה לנהל שדרוגי תוכנה, הקשחות וטלאים, לאחר שהשירות הוקם בענן, אמר.

אריק בלום, CTO לאזור EMEA ב-BMCעובדיה סיכם בציינו, כי "המוצר הזה בשונה מפתרונות ענן מתחרים, המאפשרים הקמה מהירה של השירות אולם לא מאפשרים לנהל, לשדרג ולאכוף תקנים ונהלים ארגוניים על השירותים לאחר הקמתם".

"אנחנו משמשים מעין 'ERP' ל-IT"

אריק בלום, CTO לאזור EMEA ב-BMC, אמר ש-"כיום, בממוצע, 30% מהיישומים הארגוניים מצויים בתצורת תוכנה כשירות (SaaS), והדבר הופך לבעיה הולכת וגדלה עבור המנמ"רים: עליהם לטפל במידע ובשירותים שבחלקם כבר לא נמצאים ברשותם. הדבר יוצר בעיות ניהול ואבטחת מידע, וזאת לצד הצורך בהלימה לרגולציות". BMC, אמר בלום, "מציעה פלטפורמה המשמשת כמתווך עבור כלל שירותי ה-IT, עם נקודת מגע אחת, ניהול מרכזי וכולל וכן שליטה מלאה על כלל התהליכים. הדבר חשוב ביותר כיום, כאשר סביבת המיחשוב היא הטרגונית ומסובכת, ואנחנו מתממשקים לכל התשתיות ולכל הסביבות".

בלום ציין, כי החברה "מספקת פתרון ניהול מלא בענן. לקחנו את תוכנת ה-BSM שלנו, עם תשתיות התוכנה, ויצרנו פתרון בענן – דבר שממנף את הפתרון עבור הלקוחות הארגוניים". כך, הסביר, מתקבל מיטוב של התהליכים העסקיים.

"כיום, כל ארגון בודק את המעבר לענן", סיכם בלום. "הלקוח מקבל יכולת למטב את התהליכים העסקיים, למכן אותם ולבצע הקצאה שלהם. BMC יצאה באחרונה עם גרסה חדשה, שלישית במספר, של הפתרון. אנחנו מהווים שכבה של ניהול ה-IT מעל התשתיות ומשמשים מעין 'ERP' ל-IT ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים