דו"ח: 43% מהגלישה הסלולרית בישראל נעשית באמצעות ה-iPhone

זאת, בהשוואה לנתח של 15% בלבד בחישוב גלובלי - כך על פי נתונים עדכניים של GlobalStats ● את המקום השני בישראל תופס דפדפן ברירת המחדל של אנדרואיד, עם 30% ● בעוד שמכשירי הבלקברי של RIM משמשים 12% מהגולשים הסלולריים בעולם, גולשי הבלקברי הישראלים מהווים פחות מ-1% מהשוק

דפדפן ברירת המחדל של ה-iPhone תופס למעלה מ-43% מנפח הגלישה באמצעות טלפונים חכמים בישראל – כך עולה מניתוח הנתונים שמספק האתר GlobalStats. לפי נתונים, שמעודכנים לאמש (ג'), מוביל הדפדפן של ה-iPhone באופן ניכר על פני דפדפן ברירת המחדל של אנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה מבית גוגל (Google), שמדורג במקום השני, עם כ-30% מנפח הגלישה. הדפדפנים של נוקיה (Nokia) ממוקמים במקום השלישי, אבל הרחק מאחור – עם כ-11% בלבד.

עם זאת, הנתונים בארץ שונים באופן נכיר ומהותי מהנתונים הגלובליים – הן מבחינת אחוזי השוק והן מבחינת ההובלה. כשבוחנים את נפחי השוק מנקודת המבט הזו, הדפדפנים של אופרה (Opera) מובילים את השוק עם כ-22% (לעומת פחות מ-4% בישראל) וכ-2.5% בשוק המחשבים. אנדרואיד מדורגת במקום השני בעולם עם כ-18% מהשוק, אולם בפער קטן בלבד מדפדפני ברירת המחדל של נוקיה, שמגיעים ל-17%. ה-iPhone, שכאמור מוביל באופן ניכר את הגלישה הסלולרית בישראל, נאלץ להסתפק ב-15% מהשוק הגלובלי.

נתון עולמי נוסף ששונה באופן מהותי בהשוואה לישראל, הוא שיעור הגלישה במכשירי בלקברי (Blackberry) של RIM. אלה מפגינים נוכחות משמעותית ברחבי העולם עם כ-12%, אולם בארץ תופסים פחות מ-1% בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים