אומניטק ביצעה פרויקט וירטואליזציה במשרד עו"ד ארדינסט, בן נתן ושות'; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרוייקט יוצב מערך תשתית המיחשוב, שמספק שירותים למשתמשים במשרד ומחוצה לו והועלתה רמת שרידותה של המערכת במקרים של כשלים נקודתיים ● בנוסף, תספק אומניטק שירותי IT למשרד ואת הטיפול השוטף והתחזוקה המונעת לציוד התשתית והקצה

אומניטק סיימה בימים אלה פרויקט מיחשוב במשרד עורכי הדין ארדינסט, בן נתן ושות' שבמסגרתו הוטמעה מערכת VMware עם שרתי יבמ (IBM) ובוצע מעבר למודל שירות מנוהל. היקף הפרויקט הכולל, שארך כחצי שנה, נאמד במיליון שקלים.

מטרת הפרויקט הייתה ייצוב מערך תשתית המחשוב המספקת שירותים למשתמשים במשרד ומחוצה לו על בסיס מערכת וירטואלית, וכן העלאת רמת שרידותה של המערכת במקרים של כשלים נקודתיים. בנוסף, תספק אומניטק שירותי IT למשרד ואת הטיפול השוטף והתחזוקה המונעת לציוד התשתית והקצה.

המעבר לשירות המנוהל כלל גיבוש מסגרת עבודה מנוהלת ובעלת מתודולוגיה סדורה של מערכות המיחשוב במשרדי הארגון, ובכלל זה נעשה מיפוי טכני מלא של כלל מערכות המיחשוב בארגון, הן ברמת התשתית והן ברמת הקצה. השירות המנוהל עבור משרדי הארגון כולל מוקד תמיכה חכם המאפשר קבלת תמיכה מקצועית בשליטה מרחוק, שליטה ובקרה על מערך המיחשוב, הן ברמת הניהול הטכני והן ברמה האדמיניסטרטיבית.

שלבים נוספים שמתוכננים להמשך הפרויקט הם הכנה להתאוששות מאסון (DRP), להעלאת רמת שרידות המערכת לכזו שעונה על מקרים מוגדרים של אסון; פרויקט וירטואליזציה של שולחנות עבודה (VDI), למעבר לעבודה בסביבת מיחשוב ענן; ושימור השירות המנוהל תוך שמירה על רמת שביעות רצון גבוהה.

לדברי מיקי לנדסמן, סמנכ"ל טכנולוגיות ותפעול באומניטק, "המעבר לסביבת עבודה המתבססת על תשתית וירטואלית משפר את רמת הזמינות ושרידות מערך תשתית המיחשוב, ובכך תורם לתפוקת עבודה גבוהה לעסקים. מטרתו של השירות המנוהל לנהל את המיחשוב עבור המשרד ולצמצם התעסקות נוספת בנושאים שאינם מהווים את ליבת העסקים של הארגון, אך בהחלט קריטיים עבורו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים