האקרים מארגון AntiSec פרסמו נתונים שגנבו משרתי המשטרה – כנקמה על מעצר חבר בארגון

הפרסום כלל נתונים שנגנבו מרשויות האכיפה בארצות הברית, ובכלל זה פרטים אישיים, הודעות דואר פרטיות, סיסמאות, קבצי הדרכה, נתונים שהתקבלו ממודיעים, מספרי ביטוח לאומי ופרטים גנובים של כרטיסי אשראי ממשרד השריף ● הוא בוצע לאחר מעצר של אחד מחברי הארגון, שבוצע באחרונה בבריטניה

האקרים מארגון AntiSec פרסמו את "האצווה הגדולה ביותר עד כה" של נתונים שנגנבו מרשויות האכיפה בארצות הברית, ובכלל זה פרטים אישיים, הודעות דואר פרטיות, סיסמאות, קבצי הדרכה, נתונים שהתקבלו ממודיעים, מספרי ביטוח לאומי ופרטים גנובים של כרטיסי אשראי ממשרדי שריפים.

הם ציינו, כי הנתונים פורסמו כדי "להביך את השוטרים בארצות הברית, להוקיע אותם ולבזותם". ההאקרים העריכו, כי גנבו נתונים בנפח כולל של יותר מ-10 ג'יגה-בייט. הם אף השחיתו אתרי אינטרנט רשמיים רבים.

בהודעה שפרסם אחד מחברי AntiSec בטוויטר (Twitter) הוא ציין, כי בין השאר, פרץ הארגון את אתר האינטרנט של ארגון השוטרים הגדול ביותר באיטליה. לדבריו, הפריצות בוצעו בתגובה למעצר של אחד מחברי הארגון, המכונה Topiary, שבוצע באחרונה בבריטניה.

"עשינו זאת כאות הזדהות עם Topiary, עם העצורים שיוחסו להם מתקפות בתגובה לחסימת החשבונות של אנונימוס (Anonymous) בפיי-פאל (Paypal) ועם כל שאר העצורים הפוליטיים, נפגעי מערכת האכיפה המושחתת", נכתב בהודעה שפרסמו ההאקרים. "אתם יכולים אולי לעצור חלק מאיתנו, אך מספר אנשינו עולה בהרבה על מספר אנשיכם ואינכם יכולים למנוע מאיתנו להשמיד את המערכות שלכם ולהדליף את הנתונים שלכם".

עוד הם כתבו בהודעה, כי "אנחנו מקווים שפרסום הנתונים ימחיש לא רק את האופי המושחת של מערכת אכיפת החוק, במילותיכם שלכם, אלא יוביל גם להוקעה, פיטורין ואולי גם כתבי אישום נגד שוטרים, ואולי אפילו יפגע ביכולת שלכם ליצור קשר ולהשליט טרור בקהילות שלנו. איננו מגלים שום סימפטיה לשוטרים ולמודיעים שעלולים להיפגע כתוצאה מפרסום הפרטים האישיים. במשך תקופה ארוכה מדי הם השתמשו בפרטים האישיים שלנו, ניצלו אותם לרעה, עקבו אחרינו, עצרו אותנו וחשבו שהם יכולים לחמוק מלתת את הדין באמצעות ניסיונות לשמור על חיסיון".

הפריצה הראשונה בוצעה לפני כשבועיים, למערכות של חברת Brooks-Jeffrey Marketing מארקנסו, שמארחת אתרי אינטרנט של ארגונים של משרדי שריפים. ההאקרים ציינו, כי לאחר הפריצה האתרים הושבתו ולאחר ששבו לפעול ניתן היה לשוב ולפרוץ אליהם בקלות. "תוך פחות מ- 24 שעות פרצנו לשרת של Brooks-Jeffrey Marketing והעתקנו ממנו את כל הנתונים", מסרו. לא ניתן היה לקבל תגובה מהחברה.

ההודעה פורסמה ביום השני של וועידת DefCon, שנערכת בלאס ווגאס. רבים מהמשתתפים בה השתעשעו בניסיונות לחשוף דמויות של האקרים ידועים שהגיעו לוועידה במסווה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים