פייסבוק השיקה יישום מסרים מיידיים למכשירים ניידים

היישום מאפשר לבעלי מכשירים ניידים לשוחח ביניהם בצ'אט קבוצתי וליהנות, בנוסף למסרים המיידיים וכן משיתוף מיקום ותמונות ● הוא מותאם בשלב זה למכשירי אנדרואיד ובלקברי, כמו גם למכשירי iPhone, נגני iPod Touch ומחשבי iPad ● בפייסבוק מכחישים את ההערכות, כי ההכרזה על היישום באה בשל הרצון להתחרות בצ'אט של רשת גוגל פלוס שהוכרז לא מכבר

לא תמיד משתפת פעולה עם משטרת ישראל. פייסבוק

פייסבוק (Facebook) השיקה אתמול (ג') יישום חדש שמאפשר לבעלי מכשירים ניידים לשוחח ביניהם בצ'אט קבוצתי. היישום החדש מוצע להורדה למי שמבקש להרחיב את יכולות היישום הקיים של פייסבוק, ליהנות משיתוף המיקום, שיתוף תמונות ובעיקר לשוחח במסרים מיידיים עם חברים או קבוצות ברשת החברתית.

היישום מותאם בשלב זה למכשירי אנדרואיד (Android) ובלקברי (Blackberry), וכן למכשירי iPhone, נגני iPod Touch ומחשבי iPad. עם זאת, הוא עדיין לא כולל התאמה מיוחדת לממדי המסך של ה-iPad.

השקת היישום החדש מגיעה לאחר שבחודש מרץ רכשה פייסבוק את חברת המסרים המיידיים Beluga, ונראה שאנשי החברה הנרכשת לקחו חלק בפיתוח היישום החדש. עם זאת, מועד ההשקה ורשימת המאפיינים מצביעים על הרצון של הרשת החברתית להציע מענה ישיר ליישום דומה שהושק לא מכבר ברשת גוגל פלוס (+Google), על אף שבפייסבוק הקפידו להכחיש שההכרזות האחרונות, ובהן שיחות הווידיאו הקבוצתיות, באו כמענה לרשת החברתית החדשה של גוגל (Google) המתחרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים