Netwise מפתחת יישום סלולרי לניהול מערכת עבור אסם נסטלה; ההיקף: יותר מ-100 אלף שקלים

היישום, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2, מכיל מנגנון למשלוח הודעות ומידע על מבצעי החברה, עם אפשרות לסימון מבצעים ומידע חשוב המופץ למנהלי המכירות ● ניהול המערכת מבוצע בעזרת מערכת בק אופיס, שמאפשרת למנהל המערכת להפיץ מידע אודות הודעות ומבצעים ולטעון דו"חות אקסל

Netwise Mobile, חטיבת הסלולר והמכשירים הניידים של Netwise, ביצעה פרויקט פיתוח יישום עבור מחלקת מנהלי המכירות של אסם נסטלה פרופשיונל, החטיבה המקצועית של קבוצת אסם. היקף הפרויקט נאמד ביותר ממאה אלף שקלים.

היישום מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 (Android 2.2) ומופעל על מכשירי מובייל של סמסונג (Samsung). הוא מכיל מנגנון למשלוח הודעות ומידע על מבצעי החברה, עם אפשרות לסימון מבצעים ומידע חשוב המופץ למנהלי המכירות. ניהול המערכת מבוצע בעזרת מערכת בק אופיס, שמאפשרת למנהל המערכת להפיץ מידע אודות הודעות ומבצעים ולטעון דו"חות אקסל (Excel) בקלות ובמהירות.

מטעם אסם נסטלה הובילו את הפרויקט דני דורון, מנהל מחלקת מערכות מידע באס, טלי מרון-דותן, מנהלת תחום אפליקציות, וטלי שור, מנהלת פרויקטים.

איציק לוי, מנהל חטיבת מובייל וסמנכ"ל ב-Netwise, אמר ש-"היישום מאפשר לאסם נסטלה פרופשיונל לשלוח דו"חות למנהלי המכירות, ומחליף את משלוח הדוחות באמצעים אחרים, במטרה לשפר את הקשר עם מטה החטיבה. עוד הוא מאפשר הפצה של דו"חות הן ברמה הכללית, לכלל מנהלי המכירות, והן ברמה האישית, כלומר – דו"ח אישי, עבור סוכן ספציפי".

לדברי גדי בן שבת, מנהל התפעול של אסם נסטלה פרופשיונל, "היישום משמש כלי ששולח למנהלי הלקוחות בשטח מידע באופן ברור וקל לתפעול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים