ארה"ב: 13% מעמידים פנים שהם משתמשים בסלולרי כדי לחמוק מיצירת קשר עם אנשים אחרים

סקר חדש חושף ממצאים מעניינים על המשתמש האמריקני הממוצע בטלפונים הסלולריים ● כך, 29% מהמשיבים הבוגרים ציינו, כי כיבו את הטלפון הסלולרי שלהם לפרק זמן מסוים כדי ליהנות משקט ● הסקר אף מצא, כי 42% מהמשיבים בגילאי 18-29 ו-27% מכלל הנסקרים התקשו לבצע משימה מסוימת כשהטלפון הסלולרי שלהם לא היה בקרבת מקום

העלייה התלולה בשימוש בטלפון הסלולרי בשנים האחרונות מציעה כר נרחב למחקרים סוציולוגיים. ואמנם, סקר חדש שופך אור מעניין על השימוש שעושים האמריקנים במכשירים אלה.

מהנתונים שנתגלו בסקר, שנערך בקרב 2,277 מבוגרים עולה ששיעור האמריקנים הבוגרים שעדיין אין להם טלפון סלולרי עומד על 17%. בנוסף, לכ-35% מהם יש טלפון חכם.

עוד נמצא, כי 29% מהבוגרים ציינו, כי כיבו את הטלפון הסלולרי שלהם לפרק זמן מסוים כדי ליהנות משקט. כמו כן, 13% העמידו פנים שהם משתמשים בטלפון הסלולרי כדי לחמוק מיצירת קשר עם אנשים אחרים. מנהג זה נפוץ ביותר בקרב בני 18-29, כאשר 30% מביניהם ציינו שעשו זאת.

הסקר אף מצא, כי 42% מהמשיבים בגילאי 18-29 התקשו לבצע משימה מסוימת כשהטלפון הסלולרי שלהם לא היה בקרבת מקום. בקרב כלל המשתמשים עמד שיעור המתקשים לבצע בחודש האחרון משימה מבלי שהטלפון הסלולרי שלהם היה בהישג יד על 27%.

כמו כן, 51% מבין כלל המשיבים ציינו, כי השתמשו בטלפון הסלולרי לפחות פעם אחת כדי להשיג מידע שנזקקו לו באופן מיידי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים