HTC מאמינה בחלונות פון 7

"אנחנו מאמינים שחלונות פון 7 תהיה, בסופו של דבר, טובה יותר מפלטפורמות אחרות, ותיתן קרב טוב לאנדרואיד", אמר נלווין צ'ואה, מנהל הפעילות של HTC בסינגפור, עם השקת מכשירי חלונות פון 7.5 במדינה ● לטענת HTC, מקורן של 30% מהכנסות החברה מגיע ממכשירי חלונות פון

HTC משתפת פעולה עם מיקרוסופט (Microsoft) מזה שנים רבות. הטלפונים החכמים שלה נמנו על טובי המכשירים שהיו מצוידים במערכות חלונות מובייל (Windows Mobile). כעת מצהירה HTC על כוונתה להמשיך בשיתוף הפעולה, שמתמקד כיום במערכות חלונות פון (Windows Phone). ב-HTC טוענים שמקורן של 30% מהכנסות החברה מגיע ממכשירי חלונות פון.

ההשקה העולמית של חלונות פון 7.5 (Windows Phone 7.5) נערכת בימים אלה ממש. במסגרת ההשקה בסינגפור אמר נלווין צ'ואה, מנהל הפעילות של HTC במדינה, כי "אנחנו מאמינים שחלונות פון 7 תהיה, בסופו של דבר, טובה יותר מפלטפורמות אחרות ותיתן קרב טוב לאנדרואיד (Android)".

מדובר בהצהרה מרחיקת לכת מחברה שמייצרת מכשירי אנדרואיד מצליחים דוגמת HTC Evo ,HTC Desire ו-HTC Incredible. כמו כן, HTC נחשבת למפתחת השנייה בגודלה בפלטפורמת אנדרואיד, אחרי גוגל (Google) עצמה.

כעת נותר לראות אם האמון המחודש מצד HTC, ההשקה הקרובה של מכשירי חלונות פון של נוקיה (Nokia) והעובדה שבחנות Windows Phone Marketplace מוצעים כבר למעלה מ-30 אלף יישומים יעניקו למערכת של מיקרוסופט את התנופה לה מייחלים בחברה מזה זמן רב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים