סינופיה החלה בהטמעת ענן פרטי, מערך איחסון ואתר גיבוי של HP בחד אסף; ההיקף: 600 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט מקימה סינופיה מערך איחסון מרובה אתרים, שכולל גם אתר DR מרוחק ● המערך מושתת על שרתי האיחסון HP ProLiant DL380 G7, פתרונות HP P4300/P4500 SAN, ספריית גיבוי ומתגי תקשורת, אף הם של HP ● בצד התוכנה, כולל הפרויקט פריסה של המערכת לניהול הווירטואליזציה VMware vCenter

סינופיה פתרונות מטמיעה בימים אלה מיחשוב ענן פרטי, מערך איחסון ואתר גיבוי מבוסס פלטפורמת HP בחברת תעשיות הברזל והפלדה חד אסף תעשיות. הפרויקט החל במאי וצפוי להסתיים עד סוף השנה, והיקפו נאמד בעל כ-600 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט מקימה סינופיה, שהינה שותפה עסקית של HP ישראל, מערך איחסון מרובה אתרים, שכולל גם אתר DR מרוחק. המערך מושתת על שרתי האיחסון HP ProLiant DL380 G7, פתרונות HP P4300/P4500 SAN, ספריית גיבוי ומתגי תקשורת, אף הם של HP. בצד התוכנה, כולל הפרויקט פריסה של המערכת לניהול הווירטואליזציה VMware vCenter.

המטה של חד אסף נמצא באזור התעשייה נעמן, דרומית לעכו, ויש לה מפעלים בקריית גת, בנתיבות וברומניה. בעכו יש שני דטה סנטרים, כאשר אחד מהם משמש לגיבוי "חם", סינכרוני, ודטה סנטר שלישי, שנמצא בקריית גת, משמש לגיבוי א-סינכרוני, ונעשה בו גיבוי אחת לשעה.

סער צוק, מנמ"ר חד אסף, אמר ש-"החיבור בין פרויקט האיחסון והגיבוי ופרויקט הענן הפרטי הוא אך טבעי, כי מדובר באותה פלטפורמה. הפרויקט יעניק לנו יתרונות רבים בתחומי השרידות, הביצועים, הגמישות וניצול המשאבים, והוא מהווה את הבסיס ליצירת ענן פרטי בחברה". צוק הוסיף, כי "שילוב הפתרונות יוביל לשרידות גבוהה של המערכות, ליכולת המשכיות עסקית בכל מצב ולאפשרות הרחבה עתידית בהתאם לצמיחה העסקית שלנו, כל זאת – בהשקעה מינימלית. בנוסף, נקבל יעילות משופרת בניהול ובתפעול המערכות".

לדבריו, "הפרויקט מספק מענה לכמה צרכים: התאמת תשתית המיחשוב לצרכי עסקי הליבה שלנו; השגת רמות השרידות, האמינות והזמינות הגבוהות ביותר; מענה לדרישות רגולטוריות בתחום אפקטיביות הבקרה; והכנת התשתית לקראת מערכת ה-ERP העתידית שלנו".

רמי שני, יושב הראש והבעלים של החברה, אמר ש-"השקעה בשדרוג מערכות המיחשוב והמידע של הקבוצה מהווה בסיס איתן לצמיחה, על ידי תמיכה במגוון פעילויות של החברה בתקופה זו ובתוכניות לעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים