סאפ: הרווח הנקי זינק ב-150% ל-1.25 מיליארד יורו

התוצאות הכספיות שפרסמה החברה לרבעון השלישי של 2011 מעלות, כי הרווח הנקי הרבעוני של סאפ גדול ב-750 מיליון יורו מזה שנרשם ברבעון המקביל ב-2010, שעמד על חצי מיליארד ● ההכנסות של החברה עלו ב-14% ל-3.4 מיליארד

סאפ (SAP) ממשיכה לצמוח: מהתוצאות שפרסמה החברה לרבעון השלישי של 2011 עולה, כי היא רשמה עלייה של 14% בהכנסות וקפיצה של 150% ברווח הנקי על פי חישוב IFRS. זה הגיע ל-1.25 מיליארד יורו לעומת חצי מיליארד ברבעון השלישי של 2010. הרווח הנקי של סאפ למנייה על פי חישוב זה עמד על 1.05 יורו בהשוואה ל-0.42 יורו. ההכנסות הרבעוניות של החברה עמדו על 3.41 מיליארד יורו אל מול שלושה מיליארד.

מחלוקה לסעיפים עולה, כי ההכנסות של סאפ ממכירת תוכנות עלו ברבעון המדווח ב-28% ל-841 מיליון יורו לעומת 656 מיליון. ההכנסות משירותים אחרים גדלו ב-15% ועמדו על 140 מיליון יורו בהשוואה ל-122 מיליון. הכנסות החברה מתמיכה עלו ב-13% ל-1.76 מיליארד יורו אל מול 1.56 מיליארד. החברה רשמה בנוסף עלייה של 2% בהכנסותיה מייעוץ. אלה עמדו על 578 מיליון יורו לעומת 565 מיליון. ההכנסות משירותים מקצועיים גדלו ב-5% ל 718 מיליון יורו בהשוואה ל-687 מיליון. לעומת זאת, ההכנסות של סאפ ממנויים פחתו במהלך הרבעון ב-8% ל-93 מיליון יורו אל מול 101 מיליון.

ההוצאות הגולמיות של החברה גדלו במהלך הרבעון השלישי של 2011 ב-5.11%, ועמדו על 1.05 מיליארד יורו לעומת 999 מיליון. הרווח הגולמי צמח ב-17.7% ל-2.36 מיליארד יורו בהשוואה לשני מיליארד. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-69.2% אל מול 66.73%. ההוצאות התפעוליות הרבעוניות עמדו על 600 מיליון יורו. סאפ אף רשמה הכנסות חד פעמיות בסך 726 מיליון יורו, 723 מיליון מהם בגין זכייה בתביעה משפטית. על רקע זה, הרווח התפעולי שלה על פי IFRS גדל ב-146% ל-1.76 מיליארד יורו לעומת 716 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

החברה פרסמה גם את הדו"חות שלה לתשעת החודשים הראשונים של 2011. עולה מהם, כי ההכנסות שלה בתקופה זו גדלו ב-16% ל-9.73 מיליארד יורו בהשוואה ל-8.41 מיליארד בתקופה המקבילה ב-2010. הרווח הנקי שלה על פי IFRS צמח ב-63% ל-2.24 מיליארד יורו אל מול 1.44 מיליארד. הרווח התפעולי לפי חישוב זה זינק ב-57% ל-3.21 מיליארד יורו לעומת 2.05 מיליארד.

ביל מק'דרמוט, מנכ"ל משותף של סאפ, אמר ש-"הצגנו רבעון חזק מאחר שהתייעלנו ומשום שהלקוחות מחפשים תוכנות שמאשפרות להם לצמוח ולהתחדש – וזה מה שאנחנו מספקים לשווקים". ג'ים הגמן, המנכ"ל המשותף השני של החברה, אמר ש-"הביצועים החזקים שלנו מוכיחים שהאסטרטגיה העסקית שלנו עובדת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים