תומאס קונרט, סאפ: "הממשלות מבינות שכניסה לעולם הנייד היא כורח ולא אפשרות"

"העובדים כבר לא מצויים רק במשרד, אלא הם בדרכים, בבית או בחוץ לארץ", אמר קונרט, מנהל המגזר הציבורי לאזור EMEA בסאפ ● לדבריו, "אנחנו 'משחררים' את המנמ"ר והעובדים מהצורך להיות במשרד, כחלק מהתפיסה שלפיה עלינו לספק שירות כדי שהעובדים במגזר הממשלתי יוכלו לעבוד בכל מקום ובכל זמן"

"עובדי ארגונים בכל המגזרים, לרבות המגזר הציבורי-ממשלתי, מביאים כיום את הרכיבים הניידים שלהם לעבודה, ומצפים לעבוד עימם בצורה נרחבת. בשל מגמה זו, הממשלות מבינות שהכניסה לעולם הנייד היא בבחינת כורח ולא אפשרות", כך אמר תומאס קונרט, מנהל המגזר הציבורי לאזור EMEA בסאפ (SAP).

קונרט דיבר בכנס WORLD e-Gov Forum 2011, כנס המיחשוב למגזר הציבורי-ממשלתי. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות עובדי IT, לקוחות וספקים מהתחום, והנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

"סאפ, כספקית מיחשוב, מחויבת ללכת לכיוון של הניידות, כי לשם העולם הולך ואלה הן הדרישות של הלקוחות שלנו, לרבות המגזר הציבורי-ממשלתי", אמר קונרט. "העובדים כבר לא מצויים רק במשרד, אלא הם בדרכים, בבית או בחוץ לארץ. זו הסיבה שרכשנו את סייבייס (Sybase) והתחלנו לשלב בגרסה שהושקה פתרונות לעולם הנייד. הרחבנו את כמות הרכיבים, הדו"חות והפתרונות לעולם זה, בגלל הבנה של החשיבות שלהם".

"אנחנו 'משחררים' את המנמ"ר והעובדים מהצורך להיות במשרד", ציין קונרט. "זאת, כחלק מהתפיסה שלפיה עלינו לספק שירות כדי שהעובדים במגזר הממשלתי יוכלו לעבוד בכל מקום ובכל זמן. באופן זה הם יכולים לצפות בדו"חות, לקבל נתונים או לעדכן אותם, בזמן אמת".

"העבודה בעולם הנייד – קלה ופשוטה"

רכישת סאפ את סייבייס, אמר קונרט, "תפסה אותנו במקום שבו יש יותר ויותר דרישה של קהל משתמשי המגזר הציבורי-ממשלתי לפתרונות לטובת העולם הנייד. יותר אנשים עובדים במרוחק, יותר עובדים ניידים והם רוצים להגיע ליותר יישומים שיספקו להם עוד מידע ארגוני שייעל את עבודתם. העבודה בעולם הנייד היא קלה ופשוטה".

לצד פתרונות סאפ בעולם הנייד, הוסיף, החברה מספקת למגזר הממשלתי פתרונות בעולם הבינה העסקית, פעילות בעולם ה-ERP והטמעת פתרונות ליבה עסקיים בארגונים שאינם מערכות ERP. לדבריו, "הפלטפורמה שלנו נמצאת במגוון מגזרים – הפיננסי, התעשייתי-יצרני, הביטחוני והבריאותי".

קונרט ציין, כי מטרת מימוש פרויקטי IT בעולם הנייד היא "לשפר את השירות הניתן לאזרחים, לקוחות הממשלה". הוא תיאר פרויקט מבוסס סאפ שנעשה בכמה בתי חולים בגרמניה, במסגרתו נותחו פריטי מידע אודות חולי סרטן, הושוו נתונים, בוצעה עליהם בינה עסקית והמידע הועבר לרופאים המטפלים בחולים אלה על גבי רכיבי מיחשוב ניידים.

לדברי קונרט, טכנולוגיית ה-In Memory שסאפ כללה במוצריה מאפשרת ללקוחות הארגוניים להאיץ את השימוש במערכות הרבה יותר מהמהירות הנוכחית. הוא תיאר את ההתקן SAP HANA (ר"ת High-Performance Analytic Appliance), שלדבריו מאפשר למשתמשי הקצה לקבל מידע מהיר באופן משמעותי ובזמן אמת. קונרט ציין, כי טכנולוגיה זו מקטינה את זמני התגובה ומגבירה את יכולת הביצועים, וכך ניתן לשנע ליותר משתמשים יותר מידע מנותח ומפולח. "כיום, בעזרת טכנולוגיית In Memory, ניתן לצופף את המידע המצוי במחסני הנתונים ובבסיסי הנתונים ולרכז את כל הנתונים במקום אחד פיסי, עם יכולת הצגה לוגית שלו במקומות רבים", אמר.

סאפ, סיכם קונרט, "משלבת את יכולותיה בעולם הנייד לטובת ממשלות וארגונים במגזר הציבורי, על מנת שאלה ייעלו תהליכים, יספקו שירות טוב יותר, מהיר יותר ועם יותר פריטי שירות ומידע – לאזרחים. בדרך זו הממשלות יכולות לממש הלכה למעשה את הביטוי 'האזרח במרכז'. אנחנו יכולים לשנות את הדרך שבה ארגון במגזר הציבורי עובד. זה נעשה באמצעות הטמעת תהליכים אוטומטיים, כולל שירות עצמי, על פני כל נקודת ממשק של האזרח עם השלטון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים