משתמשי Galaxy Nexus מתלוננים על תקלות בעוצמת הקול

המשתמשים במכשיר החדש של סמסונג, שמבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0, התלוננו על תקלה מסתורית שגורמת לשינויים בלתי פוסקים בעוצמת הקול ● בהודעה שפורסמה בבלוג צוין, כי התקלה מופיעה רק במכשירים שפועלים ברשתות דור שני בתדר אירופי

תוצאות חלשות. סמסונג

משתמשים ב-Galaxy Nexus, המכשיר החדש של סמסונג (Samsung), מתלוננים על תקלה מסתורית בעוצמת הקול של הטלפון החכם, שמשתנה בתנאים מסוימים ללא הרף, מהשתקה ועד לעוצמה מלאה, דרך כל דרגות הביניים וחוזר חלילה. בהודעה שהופיעה בבלוג XDA Developers הועלה החשש שמדובר בתקלת חומרה, אותה לא ניתן לפתור באמצעות עדכון תוכנה.

בהודעה צוין, כי התקלה מופיעה בעיקר במצבים של "מעבר מרשת דור שני לרשת דור שלישי תוך כדי שיחה, או כשתקשורת Wi-Fi מנותקת או מופעלת בזמן שמועברים נתונים". הבעיה מתעצמת באזורים של קליטה חלשה, כאשר המכשיר מנסה למצוא רשתות סלולר זמינות ולהתחבר אליהן. במקרים קיצוניים, לא ניתן כלל לשוחח במכשיר או שהשיחה מנותקת.

עוד צוין בהודעה, כי התקלה מופיעה רק במכשירים שפועלים ברשתות דור שני בתדר אירופי (900 מגה-הרץ). "אם אתם מתגוררים באירופה, סביר להניח שתתקלו בבעיה במכשיר Galaxy Nexus", נכתב בבלוג. על פי הערכה שהופיעה בהודעה, כ-60% מהמשתמשים במכשירי Galaxy Nexus בבריטניה סובלים מהתקלה וייתכן שרבים נוספים כלל לא חשו בה, משום שהם משתמשים במכשיר במקומות שבהם עוצמת הקליטה גבוהה.

המכירה של מכשירי Galaxy Nexus באירופה החלה בשבוע שעבר. לא ניתן היה לקבל תגובה מהחברות סמסונג או מגוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים