אלכס פינצ'ב עוזב את רד-האט

פינצ'ב, סגן נשיא בכיר למכירות, שירות ושיווק גלובלי ברד-האט העולמית, יעזוב בינואר הקרוב את החברה וישמש כמנכ"ל של חברת תוכנה להגנה על נתונים, הנמצאת בבעלות פרטית ● ג'ים ווייטהרסט, מנכ"ל רד-האט: "פינצ'ב בנה יכולות מכירה גלובליות מרשימות בחברה, אשר ימשיכו לשרת את לקוחותינו" ● אלכס פינצ'ב מסר, כי "אני נרגש בפני מה שעומד לקרות לי, ואמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם רד-האט"

הישראלי לשעבר אלכס פינצ'ב, סגן נשיא בכיר למכירות, שירות ושיווק גלובלי ברד-האט (Red Hat) יעזוב בינואר הקרוב את החברה. פינצ'ב ישמש כמנכ"ל של חברת תוכנה להגנה על נתונים, שהיא בבעלות פרטית. החברה, ששמה לא נמסר, היא שותפה עסקית של ענקית הקוד הפתוח. פינצ'ב, כך נמסר, "יסייע במציאת מחליף לו ברד-האט ובחפיפה".

ג'ים ווייטהרסט
, מנכ"ל רד-האט, אמר כי "בעוד אנו עצובים על עזיבתו, אנו שמחים על תפקידו החדש כמנכ"ל. פינצ'ב בנה יכולות מכירה גלובליות מרשימות בחברה, אשר ימשיכו לשרת את לקוחותינו".

פינצ'ב מסר, כי "אני נרגש בפני מה שעומד לקרות לי, ואמשיך לעבוד בשיתוף פעולה עם רד-האט. היה לי הכבוד להיות שותף בהצלחה ובצמיחה של רד-האט. אני מותיר מאחורי ארגון יציב עם בעלי כישרונות רבים".

בטרם עבד פינצ'ב ברד-האט, הוא היה סגן נשיא למכירות ב-JBoss, שנרכשה בעשור הקודם על ידי ענקית הקוד הפתוח. בשני העשורים האחרונים שימש בתפקידים בכירים בכמה חברות IT, ביניהן MRO Software, והחברות Maincontrol ו-Interchip – אותן גם ייסד.

בשנים האחרונים הוא משמש, לצד תפקידו ברד-האט, כדירקטור בחברות שונות וגופים ציבוריים, ביניהם מועצת הטכנולוגיה של צפון קרוליינה והמועצה המייעצת של אוניברסיטת ג'ורג' מייסון.

פינצ'ב, יהודי ממוצא רוסי, הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעים מדוייקים מאוניברסיטת סט. פטרסבורג ותואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב. בצה"ל שירת בממר"ם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים