עוד שחקנית בשוק ה-MVNO: פייב של סלראן השיקה את פעילותה

חבילת פייב הבסיסית, שתושק בתחילת 2012, תכלול 100 דקות, 100 הודעות SMS ו-100 מגה-בייט לגלישה מהירה במחיר של 55 שקלים לחודש בתשלום מראש ● אם לא תנוצל תכולת החבילה - תועבר היתרה לחודש הבא ● יחיאל בן שושן, מנכ"ל ומייסד סלראן: "החברה מכוונת בשלב זה אל קהל שלא מקבל היום מענה ראוי לצרכיו מחברות הסלולר הגדולות"

שוק הסלולר בארץ מתחמם: אמש השיקה סלראן את פעילותה של פייב (FIVE) כמפעילת MVNO בישראל, באירוע שנערך בשדרות במעמד ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה.

סלראן היא המפעילה הווירטואלית היחידה כיום בעלת מתג סלולרי משלה ושנשענת על מערכי האנטנות של שתי חברות – אורנג' ופלאפון, מה שמאפשר לה לתת איכות קליטה טובה, ושירות גם ללקוחות בעלי מכשירים מדור-2 וללא גלישה, לעומת רמי לוי, למשל, הרוכב על הרשת של פלאפון ויכול לתת שירותים רק לבעלי מכשירים ניידים מדור-3.

את פייב מוביל יחיאל בן שושן, מנכ"ל ומייסד סלראן. בן שושן הפעיל בעשור האחרון מספר חברות סלולר בשוק האמריקאי, כולל מפעילות MVNO שהתמקדו באוכלוסיות ספציפיות וממוקדות במדינות שונות בארה"ב.

אמש הכריזה החברה על השקת פיילוט בהשתתפות 200 תלמידי כיתה א' משדרות, שבמסגרתו נתרמו 200 מכשירי מודו T לכל ילדי כיתות א' בשדרות עם חבילת בסיס למשך שנה בחינם (100 דקות זמן אוויר, 100 הודעות SMS ו-100 מגה-בייט לגלישה באינטרנט). בנוסף, יכללו המכשירים אפשרות חיוג חינם לשני מספרים מועדפים וכלי איתור GPS שיציג את מיקום הילד. אם הילדים יחרגו מתכולת החבילה החודשית, הם יוכלו להשתמש במכשיר על חשבון החבילה של החודש הבא. בנוסף, לאחר החריגה ממסגרת החבילה הם יוכלו להתקשר אך ורק לשני מספרים מוגדרים מראש. בסיום מכסת החבילה – לאחר שנה או לפני כן – יוכלו הורי הילדים להירשם לשירות או להטעין כרטיסי חיוג.

רשת פייב החלה בסוף דצמבר בניסוי משתמשים (FUT) ותחילת השיווק המסחרי מתוכנן לסוף ינואר 2012, באמצעות כ-130 נקודות מכירה מקריית שמונה ועד אילת.

"החברה לא מתכננת לכבוש את השוק או להיכנס ראש בראש במפעילות הסלולר הגדולות", ציין בן שושן. "תחת זאת, החברה מכוונת בשלב זה אל קהל שלא מקבל היום מענה ראוי לצרכיו מחברות הסלולר הגדולות".

חבילת פייב הבסיסית, שתושק כאמור בתחילת 2012, תכלול 100 דקות, 100 הודעות SMS ו-100 מגה-בייט לגלישה מהירה במחיר של 55 שקלים לחודש בתשלום מראש. אם לא תנוצל תכולת החבילה – תועבר היתרה לחודש הבא. במקרה של חריגה – תעלה כל דקה 18 אג', SMS יעלה 12 אג', וכל מגה-ביט יעלה 6 אג'. בנוסף, תציע פייב גם כרטיסי חיוב במחירים של 35-40 אג' לדקת שיחה, ו-30-369 אג' להודעת SMS ו-20 אג' למגה-בייט גלישה.

עוד תציע פייב כרטיס SIM רב לאומי חכם וייחודי, שיודע לקבל אוטומטית זהות של SIM מקומי ולחסוך עלויות נדידה ואחרות. בכך, יורד המחיר לכ-1 שקל לדקת שיחה ברוב המדינות, ובארצות הברית ואנגליה תהיה עלותה 10 סנטים – מחיר קרוב למחיר דקת שיחה בארץ. בנוסף, התשלום הוא במודל "לא דיברת, לא שילמת".

המכשירים שתחל פייב למכור בשלב הראשון יהיו סמארטפונים של הוואווי הסינית, ומכשירי מודו T הישראלים במחיר 588 שקלים, וכל רוכש יקבל במתנה חבילות פייב (100 דקות, 100 הודעות ו-100 מגה-בייט דאטה) למשך שנה. בחבילה יהיו כלולים כלי איתור מבוסס GPS שיציג את מיקום המשתמש, מערכת להגבלת זמן השימוש במכשיר ויכולת לחייג לשני מספרים מועדפים גם במקרה של חריגה מהחבילה.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים