אפל מפתחת סוללות שיפעלו במשך שבועות

מבקשה שהגישה החברה למשרד רשם הפטנטים האמריקני עולה, כי אפל מתכננת לפתח מקור אנרגיה חדש המבוסס על תאי דלק מימן ● התוכניות של אפל עשויות להביא ליצירתם של מחשבים וטלפונים בעלי אורך חיי סוללה של שבועות ● בנוסף, מקור אנרגיה שכזה יהפוך את המכשירים לקלים וקטנים יותר

אפל (Apple) מתכננת לפתח מקור אנרגיה חדש המבוסס על תאי דלק מימן, כך עולה מבקשה שהגישה החברה למשרד רשם הפטנטים האמריקני. התוכניות של אפל עשויות להביא ליצירתם של מחשבים וטלפונים בעלי אורך חיי סוללה של שבועות. בנוסף, מקור אנרגיה שכזה יהפוך את המכשירים לקלים וקטנים יותר.

על פי הטלגרף הבריטי, תאי דלק מימן פועלים באמצעות המרה של מימן וחמצן למים ואנרגיה חשמלית, וטכנולוגיה שכזאת כבר נבחנת על ידי תעשיית הרכב ועל ידי גורמים צבאיים ברחבי העולם.

בבקשת הפטנט של אפל נאמר, כי "ההסתמכות המתמשכת של ארה"ב על דלק מאובנים הכריחה את הממשל האמריקני לשמור על מערכות יחסים מסובכות מבחינה פוליטית וצבאית עם ממשלות לא יציבות במזרח התיכון, וחשפה את האזרחים של ארה"ב לסכנות הכרוכות בקידוחי נפט לחופי המדינה". "בעיות אלו", נכתב בבקשה לרישום הפטנט, "הביאו להגדלת המודעות והרצון של הצרכנים, לקדם ולהשתמש באנרגיה מתחדשת".

עבור אלו שעוקבים אחר אפל מקרוב, לא מדובר בהפתעה. החברה הגישה מספר בקשות לרישום פטנט העוסקות בטכנולוגיה דומה, כפי שדיווח האתר Apple Insider באוקטובר.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים