בקשה לייצוגית נגד פרטנר: "מתישה את לקוחותיה וגובה חיובי יתר"; הסכום המבוקש: 392 מיליון שקלים

"באמצעות טקטיקת התשה שבה היא נוהגת כלפי לקוחותיה, מתחמקת פרטנר מקיום הטבות שהובטחו, גובה חיובי יתר, ובין השאר משיאה את רווחיה במיליוני שקלים", נטען בכתב התביעה ● המסר העיקרי העולה מדברי התובעות הוא טענתן, כי "מדובר בשיטה ולא במקרים בודדים ומקריים" מצד פרטנר, וכי היא "מוליכה אותם בכחש, מנהלת נגדם מלחמת התשה וגורמת להם לבזבוז שמן ולעוגמת נפש גדולים"

בקשה לתביעה ייצוגית על סך 392 מיליון שקלים נגד מפעילת הסלולר פרטנר הוגשה הבוקר (ב') לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, שעניינה "במלחמת התשה מכוונת ומתוכננת שמנהלת המשיבה נגד לקוחותיה… תוך התנהלות מרתיחה, דורסנית, מקוממת וחסרת תום לב".

התובעות הן חברת מינוף ויזמות, א.ע.ר. ייעוץ וייצור תוכנה ורענן בשן ושות' משרד עורכי דין, המיוצגות על ידי עורכי הדין רענן בשן, לאה נמס-קהתי ובת-חן פארי סבאג ממשרד עו"ד רענן בשן ושות'. בבקשתן הן טוענות, כי התנהלותה של פרטנר מאפשרת לה "להבטיח ללקוחות הפוטנציאליות הטבות על לב השמיים, ובכך לפתותם לחתום על התקשרות עמה, ואחר כך, באמצעות טקטיקת התשה שבה היא נוהגת כלפי לקוחותיה, היא מתחמקת מקיום אותן הטבות מפליגות, גובה חיובי יתר, וכן, בין השאר, משיאה את רווחיה במיליוני שקלים".

עוד מדגישות התובעות, כי תובענתן מוגשת "בגין נזקים ספציפיים – בזבוז זמן והטרחה, כמו גם עוגמת הנפש, התסכול והמצוקה שגורמת המשיבה במעלליה, הנעשים תוך ניצול בוטה ודורסני של כוחה המסחרי הרב אל מול חולשתם הצרכנית של לקוחותיה ושל האמון הרב שנתנו בה עת מסרו בידיה הרשאות לחיוב חשבונם".

בכתב התביעה מגוללות התובעות את מסכת היחסים שלהן עם פרטנר מרגע החתימה על הסכמי ההתקשרות ובהמשך, במשך חודשים ארוכים, את מהלך הטיפול בתלונותיהן של התובעות מול שירות הלקוחות של פרטנר, בגין חיובי יתר ובגין חוסר התאמה בין החיובים למובטח, שהיו כרוכים בעשרות שיחות טלפון עם נציגי שירות, בעשרות מיילים ואף בביקור במרכז שירות – שלא הניבו טיפול ומענה הולם לתלונותיהן.

המסר העיקרי העולה מדברי התובעות הוא טענתן, כי "מדובר בשיטה ולא במקרים בודדים ומקריים" מצד פרטנר, וכי היא "מוליכה אותם בכחש, מנהלת נגדם מלחמת התשה וגורמת להם לבזבוז שמן ולעוגמת נפש גדולים, וזאת החלק מאסטרטגיה מכוונת של חיסכון בהוצאותיה, הגדלת רווחיה והעשרת קופתה שלא כדין, והכל על חשבון הלקוח".

הנזק שנגרם ללקוחותיה של פרטנר מוערך על ידי התובעים בכ-392 מיליון שקלים, והוא מבוסס על מחקרים המלמדים, כי היקף גביית היתר של החברה מסתכם מדי שנה בשיעור של 7%-12% וכי ב-80%-85% מחשבוניות הסלולר נופלות טעויות.

מפרטנר נמסר בתגובה, כי התביעה טרם הגיעה אליה ולכשתגיע תגיב החברה לגופו של עניין בערכאות המתאימות.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיל

    גם אני נפגעתי, החלפתי תוכנית והמשיכו לחייב אותי על התוכנית הקודמת במכשיר האייפון שלי. כשראיתי את החשבון התקשרתי לברר והנציגה התנצלה ותיקנה את הטעות - רק חודש אחד בלבד. הייתי צריך להפנות את תשומת לבה פעם נוספת שמדובר ביותר מחודש אחד שחייבו אותי על משהו שביטלתי. אכן מעצבן ומריח מסריח איך מצטרפים?

  2. אבי

    גם אני נפגעתי, איך מצטרפים לתביעה הייצוגית נ פרטנר ?

  3. שמואל הנדלר

    זה נכון בהחלט גם אני עברתי מערכת ייסורים של שנה עד שקיבלתי את הכסף בחזרה ובסופו של דבר התנתקתי מהם.

אירועים קרובים