פייסבוק החלה לשלב פרסומות בעדכוני החדשות של המשתמשים

לפי שעה תשולב ב-News Feeds רק פרסומת אחת ליום, והיא תסומן במילה Featured, במקום במילה Sponsored, שמציינת את הפרסומות הרגילות בדפי הפייסבוק ● ברגע שהמשתמשים יעבירו את סמן העכבר מעל המילה Featured יופיע הסבר שמציין, כי "מפרסם שילם תמורת פרסום זה", ובלחיצה על הסימן X אפשר יהיה להסיר את הפרסום

פייסבוק (Facebook) החלה לשלב פרסומות ב-News feeds – דפי עדכוני החדשות של המשתמשים. לפי שעה תשולב בעדכוני החדשות רק פרסומת אחת ליום, והיא תסומן במילה Featured, במקום במילה Sponsored, שמציינת את הפרסומות הרגילות בדפי הפייסבוק.  ברגע שהמשתמשים יעבירו את סמן העכבר מעל המילה Featured יופיע הסבר שמציין, כי "מפרסם שילם תמורת פרסום זה", ובלחיצה על הסימן X אפשר יהיה להסיר את הפרסום.

בדפי העזרה של פייסבוק מוסבר, כי בעלי עסקים יכולים לפרסם בעדכוני החדשות כדי להבטיח שהמשתמשים יבחינו בהודעות. "מי שסימנו Like על דף של חדר הכושר שלהם, למשל – חלק מהחברים שלהם יבחינו בכך וחלק לא. אם הבעלים של מכון הכושר ישלם תמורת הפרסום, ישולב סימון ה-Like בעדכוני החדשות של כל החברים", נכתב.

בינואר 2010 הפסיקה פייסבוק לפרסם פרסומות רגילות ועברה לפרסם "ידיעות ממומנות" של מותגים וחברות בצידי הדפים. בחודש שעבר הודיעה החברה על כוונתה להתחיל לשלב פרסומות בעדכוני החדשות – ועתה היא, כאמור, מתחילה ליישם זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים