החל מהעדכון הבא: חלונות פון תתמוך ב-120 שפות

מספר השפות הנתמכות על ידי מערכת ההפעלה הסלולרית צפוי לגדול בעדכון הבא, שמכונה טנגו ויופץ ברבעון השני של השנה, כמעט פי ארבעה ● ככל הנראה, אחת מאותן שפות נתמכות חדשות תהיה עברית ● עם ביצוע ההגדלה צפויה חלונות פון לפתוח פער מול מערכות ההפעלה המתחרות ● בנוסף, מיקרוסופט הודיעה שתאפשר שימוש בפיתוח באמצעות "קוד טבעי" בשפת ++C לחלונות כדי לגשת ישירות לחומרת הטלפונים

מערכת חלונות פון (Windows Phone) תתמוך החל מהעדכון הבא שלה, שמכונה טנגו, ב-120 שפות, ככל הנראה – כולל עברית. מספר זה קרוב למספר השפות שנתמכות על ידי חלונות 7 (Windows 7), שעומד על 125. העדכון החדש, שאמור להגיע לשוק ברבעון השני של 2012, נתגלה במהלך כנס מפתחים שנערך השבוע בהודו.

נכו להיום תומכת חלונות פון ב-35 שפות בלבד, אך העדכון הקרוב צפוי להקפיץ את מספר השפות הנתמכות פי כמה, ומספרן יהיה גדול יותר מזה של השפות הנתמכות על ידי מערכות ההפעלה המתחרות. iOS תומכת בקצת יותר מ-30 שפות ואנדרואיד (Android) – ב-55.

שינוי נוסף שדווח עליו בכנס נגע לתכנות: מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה, כי תאפשר שימוש בפיתוח באמצעות "קוד טבעי" בשפת ++C לחלונות (Windows) כדי לגשת ישירות לחומרת הטלפונים. ייתכן שהמטרה בכך היא להקל על המתכנתים הפוטנציאליים ובעקבות כך להגדיל את מספר היישומים שיוכנו עבור חלונות פון. עד כה בוצע הפיתוח באמצעות פלטפורמה המבוססת על סילברלייט (Silverlight), שמקשה על הפיתוח במקרים מורכבים שכוללים תלת ממד, חישובי מספרים מהירים ועוד.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים