הונג קונג: אפל בוחנת מערכת חדשה שתגריל מי יוכל לקנות iPhone

גולשים בהונג קונג שמתעניינים ברכישת המכשיר יכולים להירשם באתר המקומי של אפל - ולקוות שהם יהיו אלה שיעלו בגורל ● החברה מעוניינת לקצר באמצעות מהלך זה את התורים המשתרכים ליד החנות שלה בהונג קונג ומסרה, כי היא תחדל מלמכור מכשירי iPhone לקונים שיגיעו ללא הזמנה מוקדמת באתר

בניסיון לקצר את התורים הארוכים ולמנוע אכזבות ומרמור, החלה אפל (Apple) לבחון בהונג קונג מערכת הזמנות חדשה שמזכירה את הגרלת הלוטו.

בעזרת המערכת החדשה יכולים המבקשים לרכוש מכשיר iPhone בחנות אפל בהונג קונג להירשם באתר ולקוות שיקבלו בדואר אלקטרוני הודעה שמאשרת שהם יכולים להגיע לחנות ולרכוש את המכשיר. זאת, במקום המערכת הקודמת, שהופעלה לפרקי זמן קצרים, ללא הודעה מראש, ורק מי שגלש במקרה באתר באותו הזמן יכול היה להזמין בעזרתה.

"אם לא קיבלתם אישור בדואר אלקטרוני, סימן שאיננו יכולים לקבל את הזמנתכם למכשיר iPhone ואתם מוזמנים לנסות שוב במועד אחר", נכתב באתר ההזמנות. "רק אלה שיקבלו בדואר האלקטרוני הודעה שמאשרת את ההזמנה יכולים לרכוש מכשיר iPhone. איננו מוכרים מכשירי iPhone 4 או iPhone 4S למי שמגיעים לחנות ללא הזמנה".

מי שזכה באישור הזמנה נדרש להגיע לחנות עם תעודה מזהה "ממשלתית" נושאת תמונה, על מנת להוכיח שהוא אמנם זה ששמו מצוין בהזמנה. הסיבה לכך היא למנוע סחר באישורי הזמנה.

המכירה של מכשירי iPhone 4S בהונג קונג וב- 14 מדינות נוספות החלה בתחילת נובמבר, שבועות ספורים לפני תחילת המכירה בסין. על פי הדיווחים, לקוחות פוטנציאליים רבים מתקשים להשיג את המכשיר בהונג קונג.

החנות בהונג קונג, הראשונה באזור, נפתחה בסוף ספטמבר, ותורים ארוכים של לקוחות משתרכים לפני שעריה. החנות, בת שתי קומות, שוכנת בקניון של המרכז הפיננסי הבינלאומי של הונג קונג, ועל פי ההערכות, שכר הדירה שמשלמת אפל עבורה הוא אחד הגבוהים בין כל חנויות אפל בעולם.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טל

    מישהו יודע מתי יהיה אפשר לקנות שם אייפון 5 בלי הגרלות?

אירועים קרובים