אחד המנהלים הבכירים של אפל קיבל את הגראמי בשמו של סטיב ג'ובס

אדי קיו, שמונה לא מכבר לתפקיד סגן נשיא בכיר לתוכנות אינטרנט ושירותים באפל, קיבל את הפרס, שהוענק לג'ובס המנוח כהוקרה על תרומה מיוחדת "ליצירת מוצרים וטכנולוגיות שחוללו מהפכה באופן בו צורכים מוזיקה, תוכניות טלוויזיה, סרטי קולנוע וספרים" ● קיו אמר בטקס, כי "קבלת הפרס היא אירוע חשוב בעיניי משום שהמוזיקה הייתה חשובה מאוד לסטיב ועיצבה את חייו"

סירב לקבל חלק מהכבד של טים קוק. סטיב ג'ובס

פרס הגראמי שבו זכה סטיב ג'ובס על תרומתו לתעשיית המוזיקה הוענק אמש (א') רשמית במהלך הטקס שנערך בלוס אנג'לס. את הפרס קיבל בשמו של ג'ובס אדי קיו, שמונה לא מכבר לתפקיד סגן נשיא בכיר לתוכנות אינטרנט ושירותים באפל (Apple).

בסוף דצמבר האחרון הודיעה האקדמיה הלאומית האמריקנית לאמנויות ומדעי ההקלטה, שמעניקה את פרסי הגראמי, כי הפרס יוענק לג'ובס המנוח כהוקרה על תרומה מיוחדת "ליצירת מוצרים וטכנולוגיות שחוללו מהפכה באופן בו צורכים מוזיקה, תוכניות טלוויזיה, סרטי קולנוע וספרים".

בנאומו בטקס אמר קיו, כי "בשם לוריין, רעייתו של סטיב, ילדיו וכל אנשי אפל אני מבקש להודות לחבר הנאמנים של האקדמיה על הוקרת פועלו של סטיב. סטיב היה איש חזון, מנטור וחבר קרוב מאוד. נפלה בחלקי זכות נדירה לעבוד עמו ב-15 השנים האחרונות".

"קבלת הפרס היא אירוע חשוב בעיניי משום שהמוזיקה הייתה חשובה מאוד לסטיב", הוסיף קיו. "הוא סיפר לנו שהמוזיקה עיצבה את חייו. כל מי שהכיר את סטיב יודע על ההשפעה העצומה שהשפיעו עליו אמנים כמו בוב דילן והביטלס". לדבריו, "סטיב התמקד בהבאת המוזיקה להמונים בדרכים חדשניות. כששאלו אותו למה אפל מייצרת את נגן ה-iPod, הוא השיב בפשטות: 'אנחנו אוהבים מוזיקה, ותמיד טוב לעשות את מה שאוהבים'".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים