ד"ר סטפן קנופף, סאפ: "מנמ"ר שרוצה להישאר בתפקיד חייב לספק ללקוחות מידע עקבי, בזמן אמת"

אתגר נוסף של המנמ"רים הוא לספק את הפתרונות הללו הן בתצורת מיחשוב מסורתי ברישוי והן בתצורת קבלת השירותים והיישומים בענן, אמר ד"ר קנופף, סגן נשיא לאזור EMEA בסאפ ● זאת, יחד עם יכולות בינה עסקית וניתוח עסקי גבוהות, כשהכול נועד ליצור פעילות עסקית זריזה יותר ומבוססת יותר מידע מנותח, לטובת מקבלי ההחלטות בארגון

"אם מנמ"ר רוצה שארגונו יחיה ושהוא יישאר בתפקידו, אם הוא רוצה שההנהלה תהיה שבעת רצון ממנו, הוא חייב לספק ללקוחות שלו מידע עקבי, בזמן אמת, בכל מקום ובכל זמן", כך אמר ד"ר סטפן קנופף, סגן נשיא לאזור EMEA (אירופה, אפריקה והמזרח התיכון) בסאפ (SAP). לדבריו, אתגר נוסף של המנמ"רים הוא לספק את הפתרונות הללו הן בתצורת מיחשוב מסורתי ברישוי והן בתצורת קבלת השירותים והיישומים במיחשוב ענן. זאת, יחד עם יכולות בינה עסקית וניתוח עסקי גבוהות, כשהכול נועד ליצור פעילות עסקית זריזה יותר ומבוססת יותר מידע מנותח, לטובת מקבלי ההחלטות בארגון.

ד"ר קנופף דיבר במליאה המרכזית של ISUG2012, הכנס הארצי של משתמשי סאפ בישראל. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-1,000 משתמשים. הוא נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, ואת המליאה המרכזית הנחה פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים.

בדבריו ציטט ד"ר קנופף מספר נתונים שמדגימים את התבססותה של סאפ בכלל מגזרי התעשייה העולמיים. "הלקוחות שלנו טסים יותר ממיליארד ק"מ בשנה. הם מייצרים 71% מכלל השוקולד ו-72% מהבירה בעולם. כמו כן, 1.8 מיליארד הודעות SMS מועברות מדי יום בין רכיבים ניידים המבוססים על רכישת סייבייס (Sybase)". הוא אף ציטט נתונים מרשימת פורבס 2000 (Forbes 2000), שמראים שבין 70% ל-80% מהחברות שברשימה, ממגזרי התעשייה השונים, הן לקוחות של סאפ. ד"ר קנופף ציין, כי בכוונת החברה להוסיף עוד מוצרים ועוד יישומים במגזרי תעשייה שונים גם השנה.

ז'אן צ'ארלס ואלט, ראש מחלקת בקרה פיננסית ב-Provimi. צילום: ניב קנטורלסיום אמר ד"ר קנופף, כי סאפ מספקת מערך פתרונות אינטגרטיבי שנותן מענה למגמות החדשות ב-IT: מיחשוב ענן, העולם הנייד, בינה עסקית ותחקור נתונים מהיר מבוסס HANA.

סיפור לקוח
ז'אן צ'ארלס ואלט
, ראש מחלקת בקרה פיננסית ב-Provimi, הציג סיפור לקוח. הוא ציין שהחברה מייצרת ומוכרת מזון לחיות חווה, שהיא בעלת פריסה גלובלית ומחזור מכירות שנתי של 1.6 מיליארד דולרים.

בעבר, אמר ואלט, עקב היותה חברה גלובלית, היו לה 15 מערכות ERP שונות ב-22 אתרים שונים ביותר מ-20 מדינות. "בשל מצב זה", אמר, "האינטגרציה בין המערכות הייתה חלקית, תעבורת המידע בין סניפי החברה הייתה לקויה אף היא ולא ניתן היה לייצר אמת ארגונית אחת".

"התחלנו בהטמעת מערכת ERP גרסה ECC של סאפ לפני שנתיים וחצי, עם מודולרים רבים לטובת שיפור התפעול ושיפור שרשרת ההפצה", הוסיף ואלט. "לאחר מכן הטמענו מערכות SAP BW ו-SAP BPC. כך קיבלנו אמת ארגונית אחת, ותעבורת הנתונים והפקת המידע מהן השתפרה רבות". הוא ציין ש-"כיום, כל רכיבי המיחשוב שלנו הם מבית סאפ".

ואלט סיים בציינו, כי לפני כמה חודשים החלו אנשי ה-IT של החברה להטמיע מערכת HANA במחלקה הפיננסית, בפרויקט שארך שלושה חודשים, מהם שלושה שבועות של הטמעה בפועל. "המשתמשים היו רגילים שמשך קבלת תשובה היה אורך כחצי שעה ונהגו ללכת לשתות קפה בעת ההמתנה", אמר. "הם חדלו מלשתות קפה, כי כעת מתקבלת התשובה בתוך שניות". הוא ציין, כי "בעתיד נטמיע את HANA לרוחב כל היחידות בארגון – משרשרת ההפצה ועד למכירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים