טוויטר רכשה חברה שמציעה פלטפורמה לעריכת בלוגים

החברה הנרכשת, Posterous, מציעה פלטפורמה שבאמצעותה יכולים המשתמשים לחבר הודעות קצרות ולפרסם אותן בבלוג ● ניתן לשלוח את ההודעות ישירות באתר האינטרנט, בעזרת יישום למכשירים ניידים או מהדואר האלקטרוני ● מנכ"ל החברה הנרכשת: "זהו אחד הימים היפים בחיי"

טוויטר (Twitter) רכשה את חברת Posterous, שמציעה אתר אינטרנט שבו ניתן לערוך בלוגים, בדגש על פשטות – כך מסרו שתי החברות, מבלי לפרט את תנאי העסקה.

בדומה לאתר המתחרה, Tumblr, גם באתר של Posterous יכולים המשתמשים לחבר הודעות קצרות ולפרסם אותן בבלוג. ניתן לשלוח את ההודעות ישירות באתר האינטרנט, בעזרת יישום למכשירים ניידים או מהדואר האלקטרוני.

גם לאחר הרכישה ימשיך השירות של Posterous, שנקרא Spaces, לפעול כרגיל, ומשתמשים שיבקשו לעזוב בכל זאת יקבלו הנחיות מתאימות. כן נמסר, כי החברה ממשיכה לגייס עובדים.

סצ'ין אגרוול, מייסד Posterous ומנכ"ל החברה, ציין בהודעה שפרסם בבלוג האישי שלו ב-Spaces, כי "זהו אחד הימים היפים ביותר שידעתי בחיי. אין חברה מתאימה יותר ל-Posterous מאשר טוויטר. אנשי טוויטר חולקים עמנו בחזון של שיתוף פשוט".

לטענת Posterous, יש לה 15 מיליון משתמשים ייחודיים. החברה הושקה על ידי Y Combinator ב-2008. בספטמבר 2011 היא שינתה תפיסה והשיקה את שירות Spaces, שבו ניתן להירשם לקבלת עדכונים מבלוגים, בדומה לשירות של טוויטר, שמעניק אווירה של קהילה.

נכון לחודש ספטמבר, חברת Posterous עדיין לא רשמה רווחים, אך אז טען ארגוול שהחברה מצליחה ושהיא תשיק בקרוב שירותים בתשלום – שנכון להיום עדיין לא הושקו. אפשר להניח שכעת, בעקבות הרכישה על ידי טוויטר, יחולו שינויים בתוכניות אלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים