נטקום שדרגה את ה-IT בעיריית אשדוד בפרויקט בהיקף ארבעה מיליון שקלים
הפרויקט כלל שדרוג מערך התקשורת, אבטחת המידע, הטלפוניה ומוקדי השירות בעירייה ● אנשי נטקום פרסו במסגרתו תשתית פסיבית של סיבים אופטיים, כבלי נחושת ויותר מ-700 נקודות מחשב חדשות בטכנולוגיית CAT7E, רשת תקשורת LAN ורשת טלפוניה בטכנולוגיית IP Telephony של סיסקו ● כמו כן, הם הטמיעו בעירייה מערכות אבטחת מידע
נטקום מקבוצת מלם-תים ביצעה פרויקט שדרוג במערך המיחשוב והתקשורת של עיריית אשדוד. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל במחצית 2011 והסתיים באחרונה, עומד על ארבעה מיליון שקלים.
הפרויקט כלל שדרוג מערך התקשורת, אבטחת המידע, הטלפוניה ומוקדי השירות בעירייה. אנשי נטקום פרסו במסגרתו תשתית פסיבית של סיבים אופטיים, כבלי נחושת ויותר מ-700 נקודות מחשב חדשות בטכנולוגיית CAT7E, רשת תקשורת LAN ורשת טלפוניה בטכנולוגיית IP Telephony של סיסקו (Cisco). עוד שודרגו מוקדי השירות העירוני (106, גבייה לעסקים, מיחשוב והיכל התרבות) והוטמעו מערכות אבטחת מידע. המערכות משרתות 900 משתמשים – עובדי העירייה והחברות העירוניות.
דורון ראובני, מנהל תחום מוניציפלי, אקדמיה ובריאות בנטקום, מסר כי המערכות החדשות שהוטמעו מאפשרות לאזרחים להגיע למערכת מרכזית אחת, בה נמצאים כל אתרי העירייה, כולל אתרי חוץ. בנוסף, עובדי העירייה יכולים להשתמש במגוון יישומים חדשים, ביניהם קבלת פקסים והודעות קוליות למחשב וחיוג ממערכת הדואר הקולי, ובכך להעניק שירות טוב יותר לתושבים. כל השיחות ברשת הפכו במסגרת הפרויקט לשיחות פנימיות, דבר שיביא לחסכון משאבים נוסף לעירייה.
לדברי יוסי בן סימון, מנמ"ר עיריית אשדוד, "המערכות הקיימות כיום אינן ניתנות לשדרוג והתחזוקה שלהן הפכה יקרה מאוד. בנוסף, כתוצאה מגידול במספר העובדים והרחבת משרדי החברה, הן לא מסוגלות לבצע את הפעולות הדרושות, כך שהמערכת החדשה תיתן מענה לכל המחלקות המפוזרות בעיר ותחליף מרכזיות שנמצאות בחוזה שכירות".
תגובות
(0)