רבעון טוב לבבילון: ההכנסות והרווח הנקי שלה זינקו בכ-250%
החברה רשמה במהלך הרבעון הראשון של 2012 זינוק של 242% בהכנסות ושל 244% ברווח הנקי ● בבילון השיגה עליות בשיעורים תלת ספרתיים גם ברווח הנקי למנייה, ברווח הגולמי ובסעיפים התפעוליים שלה
בבילון (Babylon) התחילה את השנה עם תוצאות טובות: מהדו"חות שפרסמה החברה לרבעון הראשון של 2012 עולה, כי היא רשמה בו עליות של קרוב ל-250% הן בהכנסות והן ברווח הנקי שלה. הכנסות החברה זינקו ברבעון הראשון ב-241.83% ועמדו על 113.19 מיליון שקלים לעומת 33.11 מיליון ברבעון הראשון של 2011. הרווח הנקי צמח ב-244.3% ל-14.44 מיליון שקלים בהשוואה ל-4.19 מיליון. הרווח הנקי למניה עלה ב-222.22% ועמד על 0.29 שקלים אל מול 0.09 שקלים.
החברה רשמה במהלך הרבעון עליות בשיעורים תלת ספרתיים גם בסעיפים התפעוליים שלה. ההוצאות התפעוליות של בבילון זינקו בתקופה זו ב-259.43% והגיעו ל-93.65 מיליון שקלים לעומת 26.03 מיליון. הגידול החד בסעיף זה נובע בעיקר מהשקעה ברכישת לקוחות חדשים, שנרשמת באופן מיידי בדו"ח הרווח וההפסד, בעוד שההכנסות מכך נפרשות על פני תקופה. הרווח התפעולי זינק ב-245.8% ל-17.14 מיליון שקלים בהשוואה ל-4.96 מיליון.
גם הרווח הגולמי של בבילון עלה ברבעון הראשון של השנה בשיעור תלת ספרתי. זה קפץ ב-257.24% ל-110.7 מיליון שקלים לעומת 30.99 מיליון. ההוצאות הגולמיות של בבילון גדלו בשיעור מתון הרבה יותר – 16.95% – ועמדו על 2.48 מיליון שקלים בהשוואה ל-2.12 מיליון. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-97.81% אל מול 93.59%.
אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, אמר כי "כמות המבקרים באתרי בבילון ממשיכה לצמוח. אנחנו נמנים כיום על 45 האתרים המובילים בעולם, עם יותר מ-50 מיליון מבקרים ייחודיים ביום. יחד עם ההשקעה בהגדלת בסיס הלקוחות אנחנו שומרים על רווחיות יפה ומפתחים מנועי צמיחה חדשים".
לשאלה כיצד ניתן להסביר את התוצאות המרשימות, נמסר מטעם החברה כי "בבילון פועלת להגדלת העניין במוצריה דרך הגדלת כמות התנועה לאתריה בשיטות שונות ובמדינות שונות. חלק מהתנועה לאתר מייצר ערך גבוה דרך יפה לפרסומות, וחלק אחר מייצר ערך דרך רכישת מינוי למוצרי החברה. השילוב בין שני מקורות הכנסה אלו נותן לחברה יתרון תחרותי ביכולת לגייס תנועת גולשים גדולה יותר לאתריה, וכתוצאה מכך הגדלת כמות הורדות התוכנה והרווחים".
תגובות
(0)