רוס לווינסון מונה למנכ"ל זמני של יאהו! במקום סקוט תומפסון

המנכ"ל החדש יחליף את תומפסון לאחר שהתברר שהתואר האקדמי שלו הוא בחשבונאות ולא במדעי המחשב, כפי שטען, ושיאהו! מסרה מידע כוזב בעניין לרשות האמריקנית לניירות ערך ● חושף הפרשה, דניאל לואב, מונה כדירקטור בחברה, אחרי שלפני 10 ימים נדחתה מועמדותו בטענה שהוא "לא ניחן במיומנויות הרלוונטיות ובניסיון הנחוץ כדי לכהן כדירקטור במועצת המנהלים של יאהו!"

מנהל המדיה העולמי של יאהו! (!Yahoo), רוס לווינסון, מונה אמש (א') לתפקיד המנכ"ל הזמני של החברה במקום סקוט תומפסון, שנאלץ לפרוש לאחר שנתגלה שאין לו תואר במדעי המחשב. במקביל מונה דניאל לואב, שחשף את הפרשה, כדירקטור במועצת המנהלים של יאהו!

לתפקיד יושב ראש מועצת המנהלים מונה פרד אמורוזו, שיחליף את רוי בוסטוק, שפרש ביחד עם שלושה דירקטורים נוספים – פאטי הארט, ארתור קרן וגארי ווילסון. כמו כן, מונו למועצת המנהלים שניים מאנשי אמונו של לואב – הארי ג'יי. ווילסון ומייקל ג'יי. וולף.

תומפסון נאלץ לפרוש לאחר שלואב, מנהל קרן הגידור Third Point, שמחזיקה ב-5.8% ממניות יאהו!, ערך תחקיר וגילה שאין למנכ"ל החדש תואר במדעי המחשב, כפי שטען בקורות החיים שלו, כי אם בחשבונאות, וכי יאהו! מסרה מידע כוזב בדו"ח שהגישה לפני כשבועיים לרשות האמריקנית לניירות ערך.

לואב ציין בהודעה שפרסם, כי "הארי, מייקל ואני שמחים להצטרף למועצת המנהלים של יאהו! ולפעול בשיתוף עם עמיתינו הדירקטורים כדי לקדם תרבות ארגונית שבמסגרתה מחויבת ההנהלה לחדשנות, מצוינות, ממשל תאגידי והקשבה למשתמשים, למפרסמים ולשותפים. אנחנו משוכנעים שמועצת המנהלים תצא נשכרת מהנציגות של בעלי המניות ומחויבים לפעול בשיתוף עם ההנהלה כדי למצות את הפוטנציאל והערך של יאהו!".

בהודעה שפורסמה מטעם מועצת המנהלים של יאהו! ציין אמורוזו, כי זו "שמחה להודיע על השינויים, ומשוכנעת שהתפתחויות אלה ישרתו היטב את האינטרסים של בעלי המניות ויקדמו את היוזמות שמתנהלות בחברה מאז אוגוסט האחרון. במועצת המנהלים מאמינים באיתנות הפעילות והנכסים של יאהו! ובהזדמנויות שממתינות לה, ומצפים לפעול בשיתוף עם רוס ועם הדירקטורים החדשים כדי לקדם אותה".

יצוין, כי אך לפני 10 ימים נדחתה מועמדותו של לואב למועצת המנהלים של החברה, בטענה שהוא "לא ניחן במיומנויות הרלוונטיות ובניסיון הנחוץ כדי לכהן כדירקטור במועצת המנהלים של יאהו!".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים