!We תספק שירותי מיחשוב ענן עבור תשתיות סאפ לאבגול; ההיקף: מאות אלפי שקלים בשנה

במסגרת העסקה תקבל אבגול תשתיות מיחשוב במודל מיחשוב ענן עבור תשתיות הסאפ שלה ● הפתרון כולל שרתים וירטואליים, נפח אחסון, תשתיות תקשורת, מערכות אבטחת מידע, תשתיות גישה מרחוק וגיבוי מידע מחוץ למתקן

!We מקבוצת חילן תספק שירותי מיחשוב ענן עבור תשתיות סאפ (SAP) לאבגול. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים בשנה.

אבגול עוסקת בייצור בדים לא ארוגים לשוק ההיגיינה ולתעשיית החיתולים, בישראל ובחו"ל, והמנכ"ל שלה הוא שלמה לירן, לשעבר מנכ"ל אריקסון (Ericson) ישראל. החברה נוסדה ב-1953, היא חברה ציבורית ומניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב, כחלק ממדד תל אביב 100. יש לאבגול מפעל באזור התעשייה בברקן, וב-2001 היא רכשה מפעל לייצור בד לא ארוג בצפון קרוליינה. ב-2004 הקימה החברה מיזם משותף בסין וב-2006 החלה בהקמת אתר ייצור ברוסיה, שהחל את פעילותו המסחרית ב-2008.

במסגרת העסקה תקבל אבגול תשתיות מיחשוב במודל מיחשוב ענן עבור תשתיות הסאפ שלה. הפתרון כולל שרתים וירטואליים, נפח אחסון, תשתיות תקשורת, מערכות אבטחת מידע, תשתיות גישה מרחוק וגיבוי מידע מחוץ למתקן.

בסוף השנה שעברה פורסם, כי אדוונטק הטמיעה מערכת ERP של סאפ באבגול בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים. המערכת שהוטמעה כוללת את רוב המודולים הקיימים – פיננסיים ולוגיסטיים. אבגול קיבלה את ההחלטה על הטמעת מערכת ה-ERP לאור הגידול בהיקף הפעילות שלה בארץ ובעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים