ארצות הברית: רשויות מקומיות "מחזרות" אחרי אפל כדי שתפתח חנות בשטחן

לפי דיווחים, אפל זוכה לתנאים מועדפים מפליגים רק כדי שתפתח חנויות בערים ובמרכזי קניות ● חלק מהקניונים מוכנים לוותר לאפל על תשלום דמי שכירות וחלק מהרשויות - על תשלום מסים

הקסם שיש בחנויות של אפל (Apple) כל כך גדול, כנראה, עד שרשויות מקומיות ומרכזי קניות בארצות הברית עושים פעולות "חיזור" רבות אחרי החברה, במטרה שתפתח חנויות שלה בשטחיהם. כך, למשל, חלק מהקניונים מוכנים לוותר לאפל על תשלום דמי שכירות וחלק מהרשויות – על תשלום מסים. ואמנם, ברגע שקמה חנות של אפל במרכז קניות, או, למשל, בתחנת רכבת ניו-יורקית גדולה, איכשהו הופך האזור נחמד וצעיר יותר.

לפי דיווחים שונים, הרשויות בסולט לייק סיטי ויתרו לאפל כליל על השכירות כדי שתפתח בתחומה חנות חדשה. על פי ABC News, עיריית יוטה הציעה לחברה שכירות חינם למשך חמש שנים. בניו-יורק פוסט (New York Post) דווח שאפל משלמת רק כ-600 דולרים למ"ר בחנות החדשה שלה בתחנת Grand Central בניו-יורק, לעומת מסעדה שמשלמת 2,000 דולרים למ"ר. לפי הדיווח, אפל גם אינה מחויבת לשלם חלק מרווחיה, לעומת כל החנויות האחרות בתחנה.

רבים עשויים לחשוב שיש בכך היגיון, שכן החנויות של אפל תמיד מלאות קונים, ואם תיפתח חנות של אפל באזור מסוים, יגיעו אחריה עוד כמה בתי עסק "סקסיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים