ג'ו טוצ'י, יושב ראש ומנכ"ל EMC: "טכנולוגיית המידע משתנה – ואיתה הארגונים והעסקים"

השינוי בארגונים הוא "מכל הבחינות: הצרכים, הדרישות, התלות במידע, המעורבות של המשתמשים ואינטנסיביות היישום", אמר טוצ'י, יושב ראש ומנכ"ל החברה, בפתיחת הכנס השנתי שלה, שנערך בלאס-ווגאס ● לדבריו, "הענן משנה את ה-IT, ה-Big Data משנה את העסקים" ● במהלך הכנס הבהירה EMC את החשיבות שהיא רואה ברכישת החברות בישראל שמתמחות בפלאש וחלקה מחמאות לחברות הישראליות שכבר הצטרפו אליה

"הארגונים, בלי הבדל בין גופים עסקיים לסוכנויות ממשלתיות, השתנו מכל הבחינות: הצרכים, הדרישות, התלות במידע, המעורבות של המשתמשים ואינטנסיביות היישום", כך אמר ג'ו טוצ'י, יושב ראש ומנכ"ל EMC. "על רקע השינויים הללו נדרשות ומתבקשות טכנולוגיות חדשות וביצועים משופרים". טוצ'י דיבר בפתח הכנס השנתי של החברה, שמתקיים בלאס-ווגאס.

לדבריו, EMC תשחק תפקיד מרכזי בשינוי זה. "אנחנו מחויבים להמשיך להוציא לשוק מוצרים ברמות הגבוהות ביותר. זאת, בין היתר בשל מחויבותנו להשקעה במו"פ, שמגיעה לכדי 11%".

הכנס מתקיים בהשתתפות כ-15 אלף איש. כותרת הכנס מתמקדת בשינויים הגדולים שמתרחשים, באמצעות מיחשוב הענן ומאגרי המידע הארגוניים שהולכים ותופחים למימדים רחבים. המסר המרכזי שמועבר בכנס הוא שענף ההיי-טק נמצא בתהליך שינוי רחב ועמוק.

הרצאתו של טוצ'י התמקדה בשינויים הקיצוניים שהתרחשו בהיי-טק ב-40 השנים האחרונות, בכלל זה מספר שחקני המפתח, זהותם, יכולות הטכנולוגיה, תפוצתה, רמת הסטנדרטיזציה והטכנולוגיות.

במסמך שחולק למשתתפים הצביע טוצ'י על המחבר והמבדיל בין שני זרזי השינוי: "הענן משנה את ה-IT, ה-Big Data משנה את העסקים". לדבריו, "הדרך שבה טכנולוגיית המידע פורשת את תשתיתה, בונה טכנולוגיות יישומים ומציעה גישה אליהם משתנה בדרמטיות. כך מובטחות יתר יעילות, כמו גם קלות רבה יותר בפיתוח. בו זמנית, עסקים רבים מגלים צמיחה כה גדולה בנפחי הנתונים, עד שנשברות מסגרות התשתית המסורתיות. ניהול מאגרי הענק מהווה אתגר טכנולוגי, אולם שימוש ביכולות אנליטיות מאפשר השתנות מבטיחה של העסקים".

טוצ'י הוסיף, כי "שני הכיוונים האמורים חשובים כל כך והם יתממשו אך ורק אם יישענו על יסודות של אמון – אמון בתשתיות שיהיו זמינות בכל שעה משעות היממה ובכל אחד מימות השבוע. לא פחות חשוב מכך הוא האמון שמידע לא יחייב פשרות שייכפו על ידי האיום התורן, החדש והמתקדם". זוהי, בעצם, התייחסות משולבת לשלושת הבסיסים העיקריים של מוצרי EMC לאחסון נתונים כולל: ניתוח ואחזור מתקדם, שירותי הענן ואבטחה.

במסיבת עיתונאים שנערכה בהמשך היום הבהירה EMC את החשיבות שהיא רואה ברכישת החברות בישראל שמתמחות בפלאש (Flash), כחלק מהמאמץ לפרוץ דרך בתחום זה של אחסון מידע, תוך הורדת מחירים ושיפור ביצועים. אנשי החברה אף החמיאו ליכולות של החברות הישראליות שהצטרפו אליה ולאנשי המקצוע העובדים בהן.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים