שחר צפריר, אטרניטי: "הנראות היא ההיבט הקריטי ביכולות של המנמ"רים"

"מנמ"רים צריכים לדעת מה קורה עם כל התעבורה העסקית בארגון ולנטר את היישומים של תחנות העבודה בו, כמו גם של המשתמש, על מנת לבחון כיצד הדברים מתבצעים", אמר צפריר, מנהל פעילות החברה באירופה ● לדבריו, "בעזרת גישת ניטור משתמשים בזמן אמת ארגונים יכולים להפחית בצורה משמעותית את הזמן שלוקח לזהות את הבעיות, רמת הפגיעה בארגון והגורמים לחריגות"

"הנראות היא ההיבט הקריטי בין היכולות של המנמ"רים בארגון. עליהם לדעת מה קורה עם כל התעבורה העסקית בו. נדרש לנטר את היישומים של תחנות העבודה בארגון, כמו גם של המשתמש על מנת לבחון כיצד הדברים מתבצעים", כך אמר שחר צפריר, מנהל פעילות אטרניטי (Aternity) באירופה.

צפריר דיבר בכנס שערכה NessPRO, נציגת מוצרי אטרניטי בארץ. הכנס נערך היום (ג') ב-וינו סוקה בהרצליה פיתוח, בהפקת אנשים ומחשבים ובהנחיית דוד ביסמוט, מנהל תחום פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO. לאירוע הגיעו עשרות משתתפים.

אטרניטי, אמר צפריר, "מספקת מוצרים לזיהוי מוקדם של בעיות בביצועים של יישומים ארגוניים". לדבריו, "המוצר מאפשר למנהלי ה-IT לגשר על הפער בין נקודת המבט של מרכז הבקרה לזו של משתמש הקצה. בעזרת גישה זו, של ניטור משתמשים בזמן אמת, ארגונים יכולים להפחית בצורה משמעותית את הזמן שלוקח לזהות את הבעיות, רמת הפגיעה בארגון והגורמים לחריגות".

"החברה מספקת למנמ"ר יכולות בשלושה היבטים: נראות – מה קורה ומה אם; סיבת התקלה והיכולת למנוע אותה לפני הופעתה; ומה ההשלכות לביצוע שינוי כלשהו ב-IT", אמר צפריר.

עדן שוחט, שותף כללי בקרן הון-הסיכון ג'נסיס. צילום: קובי קנטורבסיום דבריו הכריז צפריר על גרסה חדשה של המוצר, שתומכת בחוויית המשתמש במכשירים ניידים. לדבריו, הגרסה החדשה "מודדת מצד אחד את כל המדדים של המכשיר עצמו – סוללה, רשת, עוצמת עיבוד וזיכרון – ואת הקשר בינם לבין פעילות שהמשתמש מבצע על תוכנות ארגוניות על גבי מכשירים ניידים". הוא הסביר, כי "החשיבות של מדידת הביצועים של היישומים הארגוניים הולכת וגוברת, בשל מגמות ההצטרכנות של ה-IT וה-BYOD – 'הבא את רכיביך מהבית לעבודה'".

"ההגעה לאקזיט לוקחת יותר מנישואין בתל אביב"
עדן שוחט
, שותף כללי בקרן הון-הסיכון ג'נסיס, תיאר את הימים הראשונים להקמת אטרניטי. לדבריו, במקור פעל הסטארט-אפ בעולם אבטחת המידע, אלא שמנהלי ה-IT של כל לקוח פוטנציאלי אליו פנו אנשי החברה השיבו להם: "אין לנו מושג מה המשתמשים עושים ומהי חוויית המשתמש שלהם". מסיבה זו, אמר, פנתה החברה לפיתוח מוצר בעולם ניטור וניהול הביצועים.

"כיום אני עושה את העבודה הכי כיפית: אני מחפש אנשים עם רעיונות ונותן להם כסף למימוש הרעיונות הללו", הוסיף שוחט. "אני נפגש בשנה עם כ-500 חברות הזנק ומנסה לראות מי מהן תעשה את הערך של ה-'וואו'".

"זמן ממוצע לאקזיט עומד על 5.8 שנים", אמר. "זה נתון ארוך יותר ממשך נישואים ממוצע בתל אביב". הוא תיאר כיצד עם הגיעו לקרן הון-הסיכון, הוא פתח מקום במשרד בו יכולים אנשי חברות ההזנק לשבת במשך שלושה חודשים, לפתח את הרעיונות שלהם, לשתף ידע עם אחרים ולשתות קפה.

שוחט סיים בבקשה מהנוכחים: "תהיו פתוחים להסביר לסטארט-אפים את הבעיות ותהיו מוכנים לשלם עבור הפתרון שפותח. קדמו את הסטארט-אפים עם חברים ובבתי קפה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים